ورزشگاه خانگی تیم تراکتور تغییر یافت
ورزشگاه خانگی تیم تراکتور تغییر یافت

ورزشگاه خانگی تیم فوتبال تراکتور تبریز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر یافت. بر این اساس با درخواست باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز و موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از این پس تمامی بازی های خانگی این تیم به جای ورزشگاه یادگار امام(ره) در بنیان دیزیل( شهید قاسم سلیمانی)، استادیوم اختصاصی باشگاه […]

ورزشگاه خانگی تیم فوتبال تراکتور تبریز در ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور تغییر یافت.

بر این اساس با درخواست باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز و موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال از این پس تمامی بازی های خانگی این تیم به جای ورزشگاه یادگار امام(ره) در بنیان دیزیل( شهید قاسم سلیمانی)، استادیوم اختصاصی باشگاه برگزار خواهد شد.

تصمیم مسئولین و کادر فنی تراکتور در این خصوص، با هدف حفظ و بهبود کیفیت چمن استادیوم یادگار امام و نیز عدم حضور هواداران با توجه به شرایط کرونایی اتخاذ شده است و  این تیم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در استادیوم اختصاصی خود مقابل فولاد خوزستان صف ‌آرایی می‌کند.

استادیوم بنیان دیزیل تبریز با گنجایش ۱۰ هزار صندلی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است و جزو مجموعه های کارخانه های تحت مالکیت محمدرضا زنوزی است که طی سال های اخیر به عنوان محل تمرین و مسابقات تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی کاربری داشت.

محل تمرینات تیم تراکتور تبریز از زمان واگذاری این باشگاه به زنوزی به این ورزشگاه زیبا و مدرن منتقل شده است، اما با این حال تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نیز به مدت سه سال از این استادیوم به عنوان ورزشگاه بازی های خانگی استفاده خواهد کرد.

تیم فوتبال تراکتور هم اکنون با پنج امتیاز در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و روز دوشنبه ۱۷ آذر ماه در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف فولاد اهواز می رود.

  • منبع خبر : ایرنا