وجود ۱۳۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور
وجود ۱۳۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: بیش از ۱۳۰۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور داریم که در ماه‌های گذشته ۲۸۸ پروژه را فعال کرده‌ایم.

علیرضا عاصم یوسفی در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی، گزارشی از اقدامات این شرکت در حوزه ساخت و توسعه فضاهای ورزشی ارائه کرد و گفت: مهم‌ترین رویکرد ما در شش ماه گذشته، جلوگیری از اتلاف منابع و حذف رانت در پروژه‌های عمرانی ورزش بوده است و معتقدیم که امروز بیشتر از منابع مالی، به حضور مدیرانی دلسوز و باانگیزه نیاز داریم.
 

وی با تاکید بر این‌که تمام توان خود را برای رفع نواقص و توسعه زیرساخت‌های ورزشی آذربایجان شرقی به کار می‌گیریم، افزود: طی بازدیدی که از برخی اماکن ورزشی استان داشتیم، مقرر شد که استخر قهرمانی تبریز و ورزشگاه ملکان تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و علاوه بر آن، بازسازی پیست ورزشگاه‌های یادگار امام تبریز و مراغه را هم امسال اجرا می‌کنیم.
 
به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی گفت: امیدواریم با حمایت‌های استاندار و نمایندگان استان و تلاش مدیران حوزه ورزش بتوانیم تحولی در حوزه زیرساخت‌های ورزشی استان ایجاد کنیم.