هیچ یک از مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا نشدند
هیچ یک از مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی به کرونا مبتلا نشدند

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه در استان علائمی از این ویروس دیده شده اما خوشبختانه هیچ موردی از مددجویان کمیته امداد استان به ویروس کرونا مبتلا نشدند.

به گزارش نهال امید، محمد کلامی در گفت و گویی در خصوص اقدامات پیشگیرانه کمیته امداد در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: کمیته امداد همیشه خود را در برابر تغییرات جامعه بروزرسانی می کند.

وی افزود: خوشبختانه کمیته امداد بلافاصله بعد مطرح شدن این ویروس در جامعه، ۳۷ مورد از خدمات خود را الکترونیکی کرد تا هم استانی های عزیز از تردد های غیر ضروری خودداری کنند و بتوانند به صورت الکترونیکی امورات مربوط به این دستگاه را از راه دور انجام دهند.

وی ادامه داد: از طریق اعتبار یکی از خیرین و بودجه بنیاد مستضعفان کشور، پک بهداشتی شامل ماسک، شوینده و مواد ضدعفونی کننده آماده شده که قرار است در بین نیازمندان استان توزیع شود.

کمیته امداد آذربایجان شرقی با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا ۱۴ میلیارد ریال اعتبار برای مقابله با این ویروس اختصاص داده که با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج، سالمندان زمین گیر، مادران باردار و شیرده و سایر مددجویان در معرض ابتلا طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هزینه می‌شود.

ایسنا