هیچ تخریبی در مزار شهدای آرامستان ستارخان تبریز اتفاق نیفتاده است
هیچ تخریبی در مزار شهدای آرامستان ستارخان تبریز اتفاق نیفتاده است

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: در عملیات پروژه ساماندهی آرامستان ستارخان، هیچ گونه تخریبی در قبور شهدا انجام نشده است. رسول وظیفه شناس با بیان این‌که شهدا ولی نعمت و تمام وجود ما بوده و ما نیز مدیون این عزیزان هستیم، خاطر نشان کرد: در عملیات احداث پروژه پارک ستارخان منطقه ایده لو که ۱۴۸ شهید […]

شهردار منطقه ۱۰ تبریز گفت: در عملیات پروژه ساماندهی آرامستان ستارخان، هیچ گونه تخریبی در قبور شهدا انجام نشده است.

رسول وظیفه شناس با بیان این‌که شهدا ولی نعمت و تمام وجود ما بوده و ما نیز مدیون این عزیزان هستیم، خاطر نشان کرد: در عملیات احداث پروژه پارک ستارخان منطقه ایده لو که ۱۴۸ شهید دفاع مقدس در خود جای داده است، هیچ گونه قبور شهدا تخریب نشده و نخواهد شد.

وی با تاکید بر این‌که با وجود قبور مطهر شهدا فضای معنوی با عطر و بوی شهدا در این مکان ایجاد شده است، عنوان کرد: قصد داریم تا با ایجاد فضای سبز در این مکان، اهالی منطقه ضمن بهره مندی از فضای پارک، از حال و هوای معنوی قبور شهدا نیز بهره ببرند.

وی ضمن تاکید بر حفظ وضع موجود مزار شهدا، اظهار کرد: به برکت همکاری اداره اوقاف و طبق هماهنگی که با بنیاد شهید داشته‌ایم، تقریبا هر ماه و با حضور خانواده‌های معظم شهدا به این مکان سرکشی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وظیفخ شناس با بیان این‌که شهدا مظهر و نماد مقاومت کشور هستند، تصریح کرد: در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، مقبره شهدای مدفون در آرامستان ستارخان و مرمت  قبور شخصیت‌های برجسته آرمیده با پیشرفت ۹۰ درصدی مقاوم سازی و ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا