هواداران نگران جذب بازیکن نباشند
هواداران نگران جذب بازیکن نباشند

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه هواداران بابت جذب بازیکن نگران نباشند، گفت: براساس صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتم، قرار شده در پست‌هایی که با کمبود بازیکن مواجه هستیم، بهترین‌ها را به خدمت بگیریم.

به گزارش نهال امید، علیرضا منصوریان با اشاره به آغاز تمرینات تیم فوتبال تراکتور، اظهار کرد: تراکتور فصل پر فشاری را پشت سر گذاشته و بازیکنان این تیم با کمترین استراحت در بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی به میدان رفته‌اند.

وی افزود: با توجه به لزوم لحاظ زمان کافی برای احیای قدرت بدنی بازیکنان، تصمیم گرفتیم تا به تعدادی از بازیکنان اصلی‌مان کمی بیشتر استراحت بدهیم؛ اینها بازیکنان حرفه‌ای هستند و در تعطیلات نیز تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند که به همین خاطر نگرانی از این موضوع نداریم.

وی اظهار کرد: غیبت این بازیکنان در تمرین اول با هماهنگی من بوده و تمرینات‌مان را با ترکیبی از بازیکنان اصلی و جوان آغاز کردیم تا در ادامه بازیکنان اصلی دیگر نیز به جمع‌مان ملحق شوند. 

وی با بیان اینکه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی با هماهنگی های انجام شده، سه روز دیرتر از بقیه به تمرینات ملحق می‌شوند ، ادامه داد: طبیعتاً بقیه بازیکنانی که تحت قرارداد باشگاه هستند، باید در تمرینات حاضر شوند تا آمادگی تیم یکدست باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور امکانات این باشگاه را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: امروز بازدیدی از اماکن مختلف باشگاه تراکتور داشتم و از دیدن این همه امکانات در یک باشگاه خصوصی خوشحال شدم؛ باشگاه تراکتور تمامی سخت‌افزارهای یک باشگاه حرفه‌ای را دارد.

منصوریان درمورد وضعیت تیم در نقل و انتقالات نیز گفت: ما بازیکنان بسیار خوبی داریم و امسال هم هدف اول‌مان حفظ شاکله اصلی تیم است. 

تیم فوتبال تراکتور به عنوان یکی از سه تیم پرهوادار فوتبال ایران فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه چهارمی به پایان برد و در جام حذفی نیز با پیروزی مقابل استقلال تهران، قهرمان شد.

  • منبع خبر : ایرنا