همچنان شاهد وجود ترافیک در هسته مرکزی تبریز هستیم
همچنان شاهد وجود ترافیک در هسته مرکزی تبریز هستیم

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: علی‌رغم وجود خطر شیوع ویروس کرونا و همچنین احتمال جریمه توسط پلیس راهور، متاسفانه برخی شهروندان این موارد را مدنظر قرار نمی‌دهند و همچنان شاهد وجود ترافیک در هسته مرکزی شهر هستیم.

به گزارش نهال امید اصغر آدی بیگ از ضدعفونی پارکینگ‌ها و تجهیزات پارکبانی خبر داد و افزود: موارد زیرمجموعه سازمان که در ارتباط مستقیم با مردم بوده و به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

وی اظهار کرد: پارکینگ‌های سطح شهر شامل محوطه داخلی و کارت‌هایی که به رانندگان تحویل داده می‌شود، طی روزهای اخیر به شکل مستمر ضد عفونی شده و این اقدام در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس، پارکبان‌ها موظف به استفاده از دستکش و رعایت موارد بهداشتی هستند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در عین حال گفت: البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح زوج یا فرد، ترافیک و تراکم خودروها در هسته مرکزی نسبت به قبل کمتر شده است اما معابر پیرامون طرح زوج یا فرد همچنان شلوغ است.

وی افزود: شهروندان محترم برای اینکه توسط پلیس راهور جریمه نشوند و از خطر ویروس کرونا در امان بمانند، از تردد و سفرهای درون شهری غیرضروری اجتناب کنند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های آموزشی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، اظهار کرد: در شرایط فعلی، موضوع فرهنگ سازی و آموزش جزو اولویت‌های اصلی ما است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز،  آدی بیگ گفت: تنها راه نجات یک شهر از تراکم خودرو و مشکلات رانندگی و عبور و مرور، فرهنگ سازی و آموزش است که خوشبختانه این موضوع هم اکنون توسط سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری در تبریز اجرا می‌شود.

  • منبع خبر : ایسنا