همراهی مردم آذربایجان شرقی با محدودیت ها بیش از ۹۵ درصد است
همراهی مردم آذربایجان شرقی با محدودیت ها بیش از ۹۵ درصد است

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در استان از اول آذر ماه جاری گفت: میزان همراهی مردم با محدودیت ها بسیار قابل تقدیر و بیش از ۹۵ درصد است. محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محدودیت ها از سوی اصناف و کسبه در فضاهای […]

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی در استان از اول آذر ماه جاری گفت: میزان همراهی مردم با محدودیت ها بسیار قابل تقدیر و بیش از ۹۵ درصد است.

محمدرضا پورمحمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محدودیت ها از سوی اصناف و کسبه در فضاهای سرپوشیده از جمله بازار و پاساژها به طور ۱۰۰ درصد مراعات شده است.

وی ادامه داد: محدودیت های کرونایی  در دستگاه های دولتی آذربایجان شرقی نیز به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی مراعات شده است.

پورمحمدی گفت: در ترددهای بین شهری نیز بیش از ۹۵ درصد محدودیت ها رعایت می شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه شاهد روند رو به کاهش مبتلایان به کرونا در استان هستیم که این در نتیجه اعمال محدودیت های بعد از ساعت ۱۸ در آبان ماه می باشد که خود را نشان داده است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: نتایج  محدودیت های آذرماه نیز بعد از ۱۵ روز مشخص خواهد شد، ولی در کل کشور شاهد روند نزولی بیماری هستیم.

وی افزود: براساس گزارشات استان های مختلف که صبح امروز در ستاد ملی کرونا ارایه شد، در کل کشور بیماری با شیب ملایم در حال کاهش است.

پورمحمدی اظهار کرد: در هفته جاری دستگاه های اداری دولتی با حداقل پرسنل و به تشخیص رییس دستگاه فعالیت خواهند کرد و برنامه های هفته آینده متعاقبا اعلام خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا