همراهی دستگاه قضا تحقق اهداف دولت را سرعت بخشیده است
همراهی دستگاه قضا تحقق اهداف دولت را سرعت بخشیده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: همراهی و حمایت‌های دستگاه قضا، تحقق اهداف و برنامه‌های دولت را سرعت بخشیده است.

به گزارش نهال امید، حمید شکری در دیدار با رییس دادگستری و دادستان مراغه بمناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه افزود: دستگاه قضا در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برمی دارد و این مجموعه در شهرستان مراغه نیز در تعامل با دیگر دستگاه ها است.

وی گفت: مجموعه دستگاه قضا در مراغه در حوزه های مختلف همیشه پیشقدم بوده و در رفع مشکلات موجود در شهرستان قدم های مثبتی برداشته است.
شکری افزود: دولت و دیگر دستگاه های اجرایی در شهرستان برای پیشبرد اهداف و توسعه شهرستان در چهارچوب قانون در خدمت بوده و در این راستا نیازمند همراهی دستگاه قضا هستیم.
رییس دادگستری مراغه نیز در این دیدار گفت: تعامل با دیگر دستگا های شهرستان در اولویت برنامه های دستگاه قضا است.

حبیب قنبرزاده گقت: در اجرای طرح های زنجیره تولید پا به پای دستگاه های اجرایی شهرستان هستیم و در عرصه تولید، صنعت و مشکلات عمومی خود را خادم ملت می دانیم.
وی افزود: خوشبختانه در طول چندسال گذشته در شهرستان مراغه هیچ واحد تولیدی از سوی دستگاه قضایی تعطیل نشده و با اعتمادسازی از آن ها حمایت می کنیم.
وی اضافه کرد: مجموعه دستگاه قضا وام دار هیچ کس نیست و صیانت از حقوق شهروندان و همچنین صیانت از دستگاه قضایی و حفظ سلامت دستگاه قضایی را از اصلی ترین دغدغه های خود می داند.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این دیدار گفت: در تلاشیم تا گرهی از مشکلات شهرستان را باز کنیم و در در خدمت مجموعه شهرستان هستیم.
نادر نجد گفت: گره گشایی از مشکلات مردم و رفع مشکلات موجود در حوزه های مختلف با تعامل دستگاه های اجرایی شهرستان از دغدغه‌های اصلی دستگاه قضا است.
وی افزود: مسایل شهرستان را در تمامی جوانب در نظر داریم و نسبت به رفع مشکلات و کم کاری ها حساس بوده و با متخلفان برابر قانون برخورد می کنیم.
یکم تا هفتم تیرماه بمناسبت سالروز شهادت آیت الله دکتر شهید بهشتی (ره) و جمعی از یاران انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

  • منبع خبر : ایرنا