هفت درصد خانوارهای آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد هستند
هفت درصد خانوارهای آذربایجان‌شرقی تحت حمایت کمیته امداد هستند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی تعداد نیازمندان تحت حمایت در استان را ۷۸ هزار و ۸۳۱ خانوار اعلام کرد و گفت: این میزان هفت درصد خانوارهای استان را شامل می‌شود. به گزارش نهال امید، ابراهیم جعفری روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به بهره مندی این تعداد از خانوارها از خدمات […]

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان‌شرقی تعداد نیازمندان تحت حمایت در استان را ۷۸ هزار و ۸۳۱ خانوار اعلام کرد و گفت: این میزان هفت درصد خانوارهای استان را شامل می‌شود.

به گزارش نهال امید، ابراهیم جعفری روز شنبه در گفت و گویی با اشاره به بهره مندی این تعداد از خانوارها از خدمات کمیته امداد آذربایجان شرقی، اظهار کرد: کمیته امداد استان در سال جاری به طور متوسط ماهانه ۲۰۸ میلیارد ریال مستمری کمک معیشت به مددجویان خود پرداخت کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به حمایت های انجام گرفته از نیازمندان استان، خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۵ میلیارد ریال برای اجاره مسکن خانوارهای تحت پوشش هزینه شده است.

جعفری ادامه داد: در طول این مدت برای امر ازدواج ۹۰۱ نفر نیز مساعدت شده و هزینه های پرداخت شده در این بخش بیش از ۲۳ میلیارد ریال می باشد.

وی تامین لوازم ضروری منزل را یکی دیگر از چترهای حمایتی کمیته امداد برای نیازمندان برشمرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با کمک های مردمی و خیران،  بیش از سه میلیارد ریال در این خصوص هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در مدت ذکر شده از هشت هزار و ۴۸۰ نیازمند غیرمددجو در قالب وام و یا کمک بلاعوض نیز حمایت شده است.

  • منبع خبر : ایرنا