هزینه ۲۰ میلیارد ریالی برای تکمیل خیابان‌سازی ناحیه صنعتی چاراویماق
هزینه ۲۰ میلیارد ریالی برای تکمیل خیابان‌سازی ناحیه صنعتی چاراویماق

تبریز - نهال امید - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل نواقص پروژه جدول‌گذاری و خیابان‌سازی معابر ناحیه صنعتی چاراویماق هزینه می‌شود.

به گزارش یکشنبه نهال امید ، سیدمرتضی نیرومند اسکویی در بازدید از شهرک ها و نواحی صنعتی شهرستان چاراویماق افزود: از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی استان در این شهرستان، رسیدگی تعیین تکلیف و تملک اراضی این شهرک صنعتی است و تلاش می شود مشکلات تملک اراضی آن هر چه سریعتر برطرف شود تا زمین صنعتی مناسب به صنعتگران علاقه مند به سرمایه گذاری در این شهرک واگذار شود.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار برای تکمیل نواقصات پروژه جدول گذاری، خیابان سازی و آسفالت ناحیه صنعتی این شهرستان، اظهار داشت: از دغدغه‌های مهم این شرکت تکمیل زیرساخت‌های شهرک و نواحی صنعتی برای حضور صنعتگران برای احداث و راه اندازی واحدهای تولیدی است.

نیرومند، همچنین در بازدید از سیلوهای ذخیره و نگهداری گندم و ذرت چاراویماق، ادامه داد: این سیلوها در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال احداث و در آن برای پنج نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش نهال امید ، آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و ناحیه صنعتی بوده و ۶ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های استان به صنایع بزرگ و ۹۴ درصد از واحدهای تولیدی شهرک‌های صنعتی استان به صنایع کوچک و متوسط اختصاص یافته است.

چاراویماق با ۳۱ هزار نفر جمعیت در ۱۵۰ کیلومتری جنوبشرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

انتهای پیام