نوسازی تجهیزات و امنیت شغلی آتش نشانان در اولویت برنامه های امسال است
نوسازی تجهیزات و امنیت شغلی آتش نشانان در اولویت برنامه های امسال است

شهردار تبریز گفت: آمادگی جسمانی آتش نشانان موجب می شود تا عملیات های آتش نشانی بهتر انجام و خسارت در محل حادثه کمتر شود؛ از این رو باید تجهیزات و امنیت شغلی آتش نشانان تامین شود.  ایرج شهین باهر با حضور در ایستگاه آتش نشانی شماره ۵ شهرداری تبریز، ضمن صدور دستور آغاز نخستین المپیاد عملیاتی، […]

شهردار تبریز گفت: آمادگی جسمانی آتش نشانان موجب می شود تا عملیات های آتش نشانی بهتر انجام و خسارت در محل حادثه کمتر شود؛ از این رو باید تجهیزات و امنیت شغلی آتش نشانان تامین شود.

 ایرج شهین باهر با حضور در ایستگاه آتش نشانی شماره ۵ شهرداری تبریز، ضمن صدور دستور آغاز نخستین المپیاد عملیاتی، علمی و ورزشی آتش نشانی، گرامیداشت شهدای ایمنی و مدافع سلامت، اظهار کرد: آتش نشانان از جمله اقشاری هستند که همیشه باید پای کار باشند و اصلی ترین لازمه آن، آمادگی جسمانی بالا است.

وی ادامه داد: المپیادهای ورزشی بهانه ای است تا آتش نشانان میزان آمادگی بدنی و ذهنی خود را محک بزنند، چراکه آمادگی بدنی و ذهنی در آتش نشانی بسیار مهم بوده و آتش نشانان باید همیشه در آماده باش باشند تا بتوانند در عملیات ها موفق عمل کنند.

شهردار تبریز ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز، عنوان کرد: ما هم تلاش می کنیم که تجهیزات آتش نشانی خود را که لازمه انجام احسن وظایف و ماموریت هاست، کامل و به روز کنیم تا هم شاهد کمترین میزان آسیب در حوادث باشیم و هم درصد موفقیت در عملیات ها افزایش یابد.

وی افزود: تامین و به روز کردن تجهیزات آتش نشانی جزو اولویت های امسال ما است و در کنار آن ارتقاء امنیت شغلی آتش نشانان را نیز امری مهم می دانیم.؛چراکه یک آتش نشان برای تامین ایمنی مردم، باید از نظر روحی و روانی در آرامش و امنیت شغلی باشد.

شهین باهر با قدردانی از تلاش های آتش نشانان، گفت: آتش نشانان در ماموریت ها، از جان مایه می گذارند و از شاخصه های بارز انسانی همچون از جان گذشتی و روحیه ایثار و فداکاری برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز؛ نخستین المپیاد عملیاتی، علمی و ورزشی آتش نشانی گرامیداشت شهدای ایمنی و مدافع سلامت به مدت چهار روز ادامه دارد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا