نمایندگان آذربایجان شرقی با تمام توان برای جبران عقب ماندگی‌ها تلاش می‌کنند
نمایندگان آذربایجان شرقی با تمام توان برای جبران عقب ماندگی‌ها تلاش می‌کنند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: نمایندگان استان، با تمام توان خود برای جبران عقب ماندگی توسعه استان تلاش می‌کنند. روح الله متفکر آزاد در جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اظهار کرد: تمرکز نمایندگان در سال نخست فعالیت خود بر مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بود.  […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: نمایندگان استان، با تمام توان خود برای جبران عقب ماندگی توسعه استان تلاش می‌کنند.

روح الله متفکر آزاد در جلسه هم اندیشی با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اظهار کرد: تمرکز نمایندگان در سال نخست فعالیت خود بر مسائل معیشتی و اقتصادی مردم بود. 

وی با اشاره به اولویت بندی طرح‌ها در مجلس و افزایش کارآیی آن، اظهار امیدواری کرد که همین روال تا پایان این دولت ادامه یافته و همکاری‌ها با دولت محترم منسجم و هدفدار باشد.

وی تصریح کرد: پیگیری پروژه‌ها، جزو فعالیت‌های روزمره نمایندگان است و از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تقاضا داریم تا با ارائه گزارش‌ها و تحلیل‌های به هنگام، نمایندگان را در پیگیری دقیق تر این پروژه‌ها یاری کند.

متفکرآزاد به پیگیری بحث حاشیه نشینی در تبریز و برگزاری چندین جلسه با دکتر نوبخت در این خصوص اشاره کرد.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، وی، تقسیم کار بین نمایندگان استان را نشان از همدلی و اتحاد بین نمایندگان دانست و این موضوع را از عوامل مهم در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان برشمرد.

  • منبع خبر : ایسنا