نماینده مجلس: کشور به تحولات مثبت در حوزه اقتصادی نیاز دارد
نماینده مجلس: کشور به تحولات مثبت در حوزه اقتصادی نیاز دارد

نماینده مردم کلیبر، هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در شرایط کنونی به تحولات مثبت در حوزه‌های مختلف اقتصادی نیازم مبرم دارد.

به گزارش نهال امید، حسین حاتمی گفت: باید توجه داشت که این تحولات بزرگ بدون تقویت ابزارهای نظارتی و اجرای قوانین تاثیرگذار بر وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم میسر نخواهد شد و در این میان مجلس شورای اسلامی نقش محوری و مهمی در پیگیری این  مسایل دارد تا در آینده ای نزدیک تحولات مثبتی رقم بخورد.

وی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم، مجلسی تحول خواه است، اظهار داشت: هر تحولی در ساختار سیاسی کشور از قوه مقننه باید جاری و ساری شود که این امر رسالت نمایندگان را بسیار مهم و چشم گیر می کند.

حاتمی مصادیق تحول‌گرایی در مجلس یازدهم را متعدد دانست و ادامه داد: تحول در ذات نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و انقلاب اسلامی، انقلابی آرمانی است که موضوع تحول از نگاه آرمانی انسان‌ها بلند می‌ شود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی در پی کمال و متعالی شدن انسان‌ها شکل گرفت و طبیعی است نظامی که در پی رسیدن به نقطه مطلوب رساندن انسان‌ها است، پیگیر تحقق تحول و تبدیل وضعیت موجود به مطلوب و متعالی می باشد.

حاتمی گفت: با توجه به رسالت و ماموریت های مجلس شورای اسلامی بلای ایجاد تحول در کشور، پارلمان در درون ساختار و درون مجموعه خود باید تحول را ایجاد و فراگیر و نظامند کند تا به سایر ارکان و اجزای نظام این امر تسری یابد.

این نماینده مجلس به پیام مقام رهبری و تاکیدات رییس مجلس شورای اسلامی پیرامون تحول خواهی اشاره و اضافه کرد: شاکله نمایندگان دوره یازدهم مجلس بر تحول گرایی اصرار دارند تا تحول در تمام ساختار نظام به شکل مطلوب ساری و جاری شود که بر همین اساس موضوع شفافیت آرا در اولویت مجلس قرار گرفته است.

حاتمی یادآور شد: مجلس یازدهم باید راه های نرفته را برود و مسیر ایده آل را برای کشور ترسیم کرد.

  • منبع خبر : ایرنا