نقش موثر هنر-صنعت سینما در الگوسازی رفتاری جامعه
نقش موثر هنر-صنعت سینما در الگوسازی رفتاری جامعه

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اکران فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز، بر نقش هنر-صنعت سینما در الگوسازی رفتاری در جامعه تاکید کرد. علی پیروزمنش در نشست هماهنگی سی و نهمین جشنواره استانی فیلم فجر در تبریز، اظهار کرد: سینما با توجه به جایگاه […]

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اکران فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز، بر نقش هنر-صنعت سینما در الگوسازی رفتاری در جامعه تاکید کرد.

علی پیروزمنش در نشست هماهنگی سی و نهمین جشنواره استانی فیلم فجر در تبریز، اظهار کرد: سینما با توجه به جایگاه خاص در عصر حاضر و ویژگی‌هایی که دارد، در انتقال پیام به مخاطبان نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی افزود: فراهم کردن امکان تماشای فیلم‌های جشنواره‌ی فجر که غالبا آثاری فاخر و در خور تامل و توجه هستند، برای فعالان سینما و علاقمندان این حوزه فرصت مغتنمی است که خوشبختانه چندین سال است که در استان‌ها نیز اتفاق می‌افتد.

به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان، فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با تهران، در تبریز نیز اکران خواهد شد.

برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده و از ۱۵ بهمن ماه جاری فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در تبریز به نمایش درآمده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

۱۶ فیلم در طول مدت یاد شده اکران خواهد شد که هر فیلم حداکثر در سه سئانس و در سالن پردیس سینمایی ستاره‌باران، پردیس سینمایی لاله پارک و پردیس سینمایی قدس به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا