نظم حلقه مفقوده تراکتور/ سرپرست تیم، ناکام در کنترل حواشی!
نظم حلقه مفقوده تراکتور/ سرپرست تیم، ناکام در کنترل حواشی!

تراکتور این روزها علاوه بر عدم نتیجه‌گیری، به مشکلاتی از قبیل بی‌نظمی بازیکنان که نشات گرفته از ضعف مدیریت تیم بوده نیز دچار شده است.

 تراکتور در هفته‌ی گذشته در حالی مقابل پیکان بازی کرد که دو بازیکن تاثیرگذارش به دلیل بی‌نظمی مورد غضب سولدو قرار گرفته بودند و علاوه بر این بازی، حواشی در مقاطع مختلف فصل به تراکتور ضربه زده است.

باشگاه تراکتور برای خروج از بحران در گام اول سولدو را برکنار کرد و همچنین با «ارطغرول ساغلام» ترکیه‌ای به توافق اولیه دست یافته است. به نظر می‌رسد ساغلام همان گزینه محبوب و مورد نظر پرشورهاست. اما ضرورت دارد مدیریت باشگاه برای ایجاد نظم تیمی و جلوگیری از حواشی تصمیماتی اتخاذ کنند.

 بر اساس نظر کارشناسان فوتبال داشتن نظم، شرط نخست موفقیت یک تیم است. سولدو به عنوان یک سرمربی خارجی به دنبال ارتقای سطح فنی تیمش بود و موضوعات مرتبط با نظم و حرفه‌ای گری بازیکنان را به مدیریت تیم واگذار کرده بود. 

به گزارش نهال امید ، تراکتور تا اینجای فصل از بی‌نظمی بازیکنانش بسیار ضرر کرده است و به نظر می‌رسد سرپرست تیم تراکتور در کنترل حواشی بازیکنان و ایجاد نظم عملکرد مطلوبی نداشته و حالا که تراکتور با تغییرات در کادرفنی برای خروج از بحران تلاش می‌کند، باید تدابیری بی‌اندیشد تا تیم در ادامه مسابقات در گرداب حاشیه گرفتار نشود.