نشاط جامعه کارگری، تولید کارخانه‌ها را رونق می‌دهد
نشاط جامعه کارگری، تولید کارخانه‌ها را رونق می‌دهد

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که کارگران عامل بقاء و تداوم فعالیت مجموعه های تولیدی هستند، گفت: در طول سال باید به مسائل و مشکلات کارگران رسیدگی کنیم نه اینکه تنها در هفته کارگر از آن‌ها حرف بزنیم. حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت روز کارگر با حضور در مجموعه سایپا […]

امام جمعه تبریز با تاکید بر این‌که کارگران عامل بقاء و تداوم فعالیت مجموعه های تولیدی هستند، گفت: در طول سال باید به مسائل و مشکلات کارگران رسیدگی کنیم نه اینکه تنها در هفته کارگر از آن‌ها حرف بزنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت روز کارگر با حضور در مجموعه سایپا آذربایجان با اهداء گل؛ هفته کارگر را به کارکنان این مجموعه تبریک گفت و با ستایش روحیه با نشاط کارگران این مجموعه، گفت: در بازدیدهای دوره‌ای که از مجموعه‌های صنعتی دارم یکی از مجموعه‌هایی که لبخند رضایت را بر چهره کارگران دیدم، مجموعه سایپا آذربایجان بود.


وی با تاکید بر توجه به نیروی انسانی در همه مجموعه‌های تولیدی و اداری، گفت: توجه به دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی کارکنان، مسیر تحقق اهداف سازمانی مجموعه را هموارتر می‌کند، از این رو باید تمرکز نگاه وسیع مدیریت ارتقا انگیزه کارکنان باشد.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تحریم‌های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران را یادآور شد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تحریم ها علیه ملت ایران اعمال و در سالهای اخیر تشدید شد که آسیب هایی هم متوجه  کشور کرد، اما برکاتی هم داشت که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و خودکفایی آرمان همگان برای توسعه صنایع ایران عزیز شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا