نخاله‌گاه‌های تبریز وسعت می‌گیرد
نخاله‌گاه‌های تبریز وسعت می‌گیرد

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اعلام کرد: چند قطعه زمین در نقاط مختلف شهر که توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند جهت تبدیل به نخاله‌گاه مشخص شده بودند، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. علیرضا اصغری در حاشیه بازدید از نخاله‌گاه‌های شهر، اظهار کرد: در این بازدید که از محل‌های مشخص شده توسط کارشناسان سازمان جهت تبدیل به […]

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اعلام کرد: چند قطعه زمین در نقاط مختلف شهر که توسط کارشناسان سازمان مدیریت پسماند جهت تبدیل به نخاله‌گاه مشخص شده بودند، مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

علیرضا اصغری در حاشیه بازدید از نخاله‌گاه‌های شهر، اظهار کرد: در این بازدید که از محل‌های مشخص شده توسط کارشناسان سازمان جهت تبدیل به نخاله‌گاه انجام شد، تمامی محل‌ها مشخص شده مورد تایید فنی قرار گرفت و مقرر شد اداره کل منابع طبیعی و راه و شهرسازی برای تحویل زمین‌های مذکور در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کنند.

وی افزود: باتوجه به حساسیت موضوع باید تمامی ارگان‌ها و اداره‌های مرتبط، همکاری‌های لازم را داشته باشند و با هماهنگی‌های انجام شده، در این خصوص قول مساعد داده شده است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی یادآور شد: مقرر شده سازمان صنعت، معدن و تجارت در خصوص پتانسیل‌های موجود در معادن جنوب تبریز و مناطق بالادست اتوبان کسایی اقدام کرده و آنها را جهت بهره‌برداری به سازمان مدیریت پسماند تحویل دهند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز اظهار کرد: با احداث نخاله‌گاه‌های متعدد در اقصی نقاط تبریز و ساماندهی خودروهای حمل پسماندهای ساختمانی و عمرانی، دیگر شاهد آلودگی‌های بصری ناشی از نخاله‌های ساختمانی نباشیم.

  • منبع خبر : ایسنا