نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های دانشگاه تبریز
نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های دانشگاه تبریز

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، نحوه اسکان دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌های این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش نهال امید، حسین امامعلی‌پور با اعلام خبر گفت: بر اساس فراخوان مدیریت امور دانشجویی، حدود ۳۰۰ نفر از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که جهت انجام کارهای عملی نیاز به اسکان دارند، ثبت نام کرده‌اند که در دو مرحله از اواخر نیمه اول مرداد ماه به آن‌ها خوابگاه واگذار خواهد شد.

وی با بیان این‌که در مرحله اول به دانشجویانی که برای تکمیل کارهای عملی و دفاع از پایان نامه و رساله تا پایان شهریورماه درخواست خوابگاه کرده‌اند، خوابگاه واگذار خواهد شد، تشریح کرد: در مرحله دوم نیز (با حدود یک هفته فاصله از مرحله اول) به دانشجویانی که برای پیش برد پایان نامه یا رساله خود نیاز به آزمایشگاه دارند، خوابگاه واگذار می‌شود.

به گفته وی، دانشجویانی که برای انجام کارهای اداری و دفاع از پایان‌نامه و رساله درخواست خوابگاه کرده‌اند نیز همزمان با دو مرحله فوق می‌توانند به مدت یک تا دو هفته از خوابگاه استفاده کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز تاکید کرد: اسکان دانشجویان در خوابگاه‌ها بر اساس پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود و دانشجو موظف است موارد اعلام شده از طرف دانشگاه و وزارت بهداشت را مراعات کرده و تا پایان شهریور ماه خوابگاه را تخلیه کند.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، وی درخاتمه یادآور شد: زمان حضور هر یک از دانشجویان در خوابگاه به‌صورت تلفنی به خود دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد، لذا از دانشجویان عزیز درخواست می‌شود بدون هماهنگی به خوابگاه مراجعه نکنند.

  • منبع خبر : ایسنا