مورد مشکوک به کرونا در غربالگری پایانه مسافربری تبریز وجود نداشته است
مورد مشکوک به کرونا در غربالگری پایانه مسافربری تبریز وجود نداشته است

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز با اشاره به انجام تست غربالگری از مسافران وارد شده به این ترمینال گفت: خوشبختانه در این غربالگری‌ها، شاهد هیچ نمونه تست مثبتی در خصوص احتمال بیماری کرونا نبوده‌ایم.

به گزارش نهال امید، حسین عادلی سعدآباد در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: با همکاری اکیپ دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ۸ اسفند تست غربالگری مسافران جهت پیشگیری از ویروس کرونا در پایانه‌ مسافربری تبریز انجام می شود.

او ادامه داد: مسافران نیز در این غربالگری مشارکت و همکاری خوبی با اکیپ های غربالگری دارند به طوری که حتی مسافرانی که قصد خروج از تبریز دارند نیز علاقمند به انجام این تست ها هستند.

عادلی سعدآباد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در پی دستور شهردار تبریز از ۴ اسفند عملیات  ضدعفونی پایانه های تبریز آغاز شده به طوری که هر ۸ ساعت یکبار کلیه مجموعه‌ها اعم از رستوران، صندلی‌ها و… توسط اکیپ‌های مختلف ضدعفونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در انجام این اقدامات از مجموعه اداره کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز، پدافند غیرعامل، حراست و… به سبب مشارکت و همکاری های اثرگذار قدردانی کرد.

  • منبع خبر : شهریار