موتور ماشین در یخبندان تبریز به راه افتاد
موتور ماشین در یخبندان تبریز به راه افتاد

تیم فوتبال ماشین سازی بعد از انجام ۸ بازی و کسب نتایج ضعیف، بالاخره در یک روز سرد زمستانی در ورزشگاه اختصاصی خود با انجام یک بازی جذاب، تماشایی و پرگل سپاهان را متوقف کرد. روز گذشته دیدار دو تیم ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر به دلیل به هم ریختگی برنامه […]

تیم فوتبال ماشین سازی بعد از انجام ۸ بازی و کسب نتایج ضعیف، بالاخره در یک روز سرد زمستانی در ورزشگاه اختصاصی خود با انجام یک بازی جذاب، تماشایی و پرگل سپاهان را متوقف کرد.

روز گذشته دیدار دو تیم ماشین سازی و سپاهان از هفته دهم لیگ برتر به دلیل به هم ریختگی برنامه ریزی سازمان لیگ همزمان با تک بازی آغازین هفته نهم برگزار شد. سبزقبایان تبریزی در حالی میزبان زردپوشان اصفهانی بودند که بعد از ۸ بازی تشنه کسب اولین پیروزی خود در بازی های لیگ بیستم بودند و در نقطه مقابل سپاهانی که قرار داشت که به دنبال کسب سه امتیاز و رسیدن به صدر جدول بود.

شاید هیچ کارشناس و حتی هوادار تبریزی یا اصفهانی پیش بینی نمی کرد که این بازی با به ثمر رسیدن ۶ گل به پایان برسد. اما این اتفاق افتاد و بازهم عجایب فوتبال این بار در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز اتفاق افتاد و دو تیم به تساوی عجیب ۳ – ۳ دست یافتند. جایی که نه ماشین سازی مثل بازی های قبلی زنگ تفریح رقیب خود بود و نه سپاهان دست بردار بود و گویا دو تیم عزم شان را جزم کرده بودند که با دست پر از میدان خارج شوند.

در کنار بازی هجومی دو تیم ماشین سازی و سپاهان، شاه‌مهره اصلی بازی روز گذشته کسی نبود جز داور مسابقه. سعاد وفاپیشه داور ارومیه‌ای مسابقه که انتخابش برای این مسابقه با نگرانی سپاهانی‌ها نیز همراه شده بود. این داور جوان و البته نترس در این بازی ۵ پنالتی برای دو تیم گرفت تا این دیدار رکورد بیشترین اعلام ضربه پنالتی را به خود اختصاص دهد . رکوردی که تکرار آن شاید به سال‌ها زمان نیاز داشته باشد. البته ناگفته نماند که بنا به گفته نوید مظفری کارشناس داوری، تنها تصمیم اشتباه وفاپیشه گرفتن پنالتی دوم برای سپاهان بود و اگر این پنالتی گرفته نمی‌شد، اولین پیروزی ماشین سازی در بازی روز گذشته رقم می‌خورد.

شاگردان اخباری شاید به ظاهر از این بازی خانگی تنها یک امتیاز کسب کردند اما فراموش نکنیم که ماشین سازی در این دیدار سه بار به بازی برگشت و به هیچ عنوان تیمی از پیش بازنده نبود و قطعا می توان با دیدن این بازی، به آینده سبزقبایان تبریزی امیدوار بود.

ماشین سازان با کسب این تساوی پرگل سه امتیازی شدند و همچنان در رتبه آخر جدول رده بندی باقی ماندند.

گفتنی است بر اساس اعلام سازمان لیگ، بازی بعدی ماشین سازی روز یکشنبه ۲۱ دی ماه در مقابل مس رفسنجان خواهد بود که این دیدار از هفته یازدهم خواهد بود و بازی هفته دهم ماشین سازی نیز در تاریخ ۲۶ دی ماه مقابل نساجی مازندران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا