منصوریان: از بازی فردا به وضعیت ایده آل می‌رسیم
منصوریان: از بازی فردا به وضعیت ایده آل می‌رسیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور دلیل نتجیه نگرفتن تیمش در ۲ بازی گذشته را بدشانسی و اشتباهات فردی عنوان کرد و گفت: سعی می‌کنیم از بازی فردا به وضعیت ایده آل برسیم. علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سپاهان افزود: به رغم اینکه باید به داوری احترام گذاشت معتقد هستم […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتور دلیل نتجیه نگرفتن تیمش در ۲ بازی گذشته را بدشانسی و اشتباهات فردی عنوان کرد و گفت: سعی می‌کنیم از بازی فردا به وضعیت ایده آل برسیم.

علیرضا منصوریان عصر چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سپاهان افزود: به رغم اینکه باید به داوری احترام گذاشت معتقد هستم در بازی اولمان، داور ۲ امتیاز به فوتبال تبریز بدهکار شد و ۲ پنالتی صد درصدی برای ما گرفته نشد.

وی گفت: علاقه ای هم نداریم در بازی سپاهان این حق و حقوق ما داده شود بلکه می خواهیم تمام حقمان را در طول بازی و به خاطر تلاش بازیکنان خودمان کسب کنیم.

سرمربی تیم سرخ پوشان تبریزی با اشاره به تساوی بازی هفته دوم تراکتور نیز خاطرنشان کرد: در بازی دوم داور بازی قضاوت مسلط و خوبی داشت فقط در صحنه هایی که پر برخورد بود و پنالتی بوجود می آمد نظر متفاوتی داشت .

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بدن سازی بازیکنان را عامل نتیجه نگرفتن در بازی های قبلی می داند؟ عنوان کرد: به هیچ وجه شرایط بدن سازی در این خصوص دخیل نبوده و بد شاسی و اشتباهات فردی را عامل اصلی این نتایج می دانم که مطمئن هستم رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد.

وی با انتقاد از میزان حق الزحمه داوران فوتبال، از آقایان بهاروند و نبی عاجزانه خواست مبلغ قرارداد داوران فوتبال را چه در لیگ برتر، چه لیگ یک و ۲ بالا ببرند چرا که داوران نباید هیچ دغدغه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه داوران نباید به دنبال شغل دوم و سوم باشند، پیشنهاد کرد: مبالغ ۱۵۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ میلیون تومانی را برای داوران لیگ های کشور در نظر بگیرند.

منصوریان در خصوص بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا مقابل تیم سپاهان اعلام کرد: تیکدری و مسلمی پور را به احتمال مثبت بودن تست کرونا و خانزاده و خرم الحسینی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

سرمربی پرهوادارترین تیم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: به دلیل شرایط کرونایی ما نمی توانیم از یار دوازدهم خودمان که هواداران پر شور هستند بهره ببریم و این به ضرر ما تمام می شود و ما باید از تک تک موقعیت هایمان استفاده کنیم.

وی در پایان از مسئولان باشگاه نساجی قائم شهر خواست که زمین چمن مصنوعی این باشگاه را به خاطر بازیکنان به چمن طبیعی تبدیل کنند تا بازیکنان بیش از این با مصدومیت مواجه نشوند.

مربی سپاهان : کار سختی در برابر تراکتور داریم

علیرضا مرزبان مربی سپاهان هم در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: از قدرت تراکتور آگاهی داریم و با توجه به این که این تیم در ۲ بازی گذشته فقط توانسته ۲ امتیاز بگیرد، انگیزه زیادی دارد و در این وضعیت کار ما سخت خواهد بود.

وی با بیان اینکه نویدکیا سرمربی سپاهان برای هر بازی از تفکرات مختلف استفاده می کند، افزود: سرعت انتقال بازی برای ما اهمیت زیادی دارد.

مرزبان خاطرنشان کرد: وقت زیادی نداریم و باید سعی کنیم جزو مدعیان باقی بمانیم.

سپاهان از ۲ بازی گذشته با کسب یک پیروزی و یک باخت سه امتیاز کسب کرده است و در رده نهم جدول جای دارد. 

تراکتور تبریز با ۲ امتیاز از ۲ بازی در رده ۱۱ جدول لیگ برتر قرار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا