منتظر اعلام علت حادثه متروی تبریز هستیم
منتظر اعلام علت حادثه متروی تبریز هستیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: برای اعلام علت حادثه متروی تبریز منتظر تصمیم کمیسیون عالی بررسی سوانح هستیم. سونیا اندیش در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ضمن بررسی سانحه سه ماه قبل خروج قطار شهری تبریز از ریل که […]

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: برای اعلام علت حادثه متروی تبریز منتظر تصمیم کمیسیون عالی بررسی سوانح هستیم.

سونیا اندیش در جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز ضمن بررسی سانحه سه ماه قبل خروج قطار شهری تبریز از ریل که البته خسارت جانی نداشت، با اشاره به اینکه شورای شهر فقط نقش نظارتی دارد، گفت: ما با بازدید میدانی و نیز برگزاری جلسات مختلف، گزارش‌های سازمان قطار شهری و شرکت بهره برداری قطار شهری را اخذ و بررسی کرده ایم که مقرر شده این گزارش ها همراه با نظرات تیم های کارشناسی تهران و مشهد در اختیار نهادهای تصمیم گیر از جمله کمیسیون عالی بررسی سوانح قرار گیرد.

وی ادامه داد: ما در این جلسات هیچ نظر فنی ارایه نداده ایم، چرا که شورا صرفا نقش نظارتی دارد و لذا نمی توانیم در مورد گزارش های ارائه شده، نظر فنی و کارشناسی بدهیم و تصمیم گیری کنیم. با این حال تلاش می کنیم تا با مشخص شدن دلیل این سانحه، اقدامات لازم در مورد پیشگیری از بروز حوادث مشابه را به سازمان های مربوطه یادآوری و گوشزد کنیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی با تاکید بر این‌که مردم پیگیر مشخص شدن علت حادثه هستند، افزود: در جلسه امروز مقرر شد تا حدود یک ماه آینده و حداکثر اواسط اردیبهشت امسال ابعاد این حادثه بر اساس نظر کمیسیون عالی بررسی سوانح جمع بندی و نتیجه نهایی به سمع و نظر شهروندان و افکار عمومی برسد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا