ملت ایران حرکت در مسیر ولایت را بهترین راه برای مقابله با دشمنان می داند
ملت ایران حرکت در مسیر ولایت را بهترین راه برای مقابله با دشمنان می داند

امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه وحدت هر چه بیشتر امت، نیاز امروز جامعه اسلامی است، گفت: مردم ایران وحدت و حرکت بر مسیر تقوا و ولایت را همواره بهترین گزینه برای مقابله با دشمنان می دانند.

به گزارش نهال امید، حجت اسلام سیدرضا رضوی در خطبه های امروز نماز جمعه بستان آباد با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود، گفت: ایشان افزایش همکاری و وحدت بین مردم و مسئولان را تنها راه مقابله با هجمه های روز افزون دشمنان بر علیه کشورمان عنوان کردند.

وی با بیان اینکه در۴۰ سال اخیر دشمنان انقلاب اسلامی مردم را از هر جهت تحت فشار گذاشته اند ولی به اهداف خود دست نیافته اند؛ افزود:

حجت الاسلام رضوی در بخش دیگر سخنان خود به حادثه انفجار در شهر بیروت و کشته شدن صدها نفر و مجروح شدن هزاران نفر و بی خانمانی برخی از مردم نیز اشاره کرد و افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران با چنین شرایط اقتصادی بعنوان اولین ها کمک ها و خدمات خود را ارسال کرد.

وی به موفقیت نیروهای امنیتی در دستگیری سرگرده گروه تروریستی تندر اشاره کرد و از آن به عنوان اقتدار نیروهای امنیتی کشور یاد کرد.

امام جمعه بستان آباد با تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران به عنوان زبان گویای جامعه یاد کرد و افزود: خبرنگاران و رسانه های کشورمان در مسئله کرونا به بهترین وجه ممکن با مردم و مسئولان در ارتباط بودند .

وی همچنین با تبریک عید غدیر غم از آن به عنوان حادثه بزرگ تاریخ اسلام و تکمیل کننده رسالت پیامبر اسلام  یاد کرد و افزود: غدیر خم موضوع امامت و ولایت بعد از پیامبر اسلام را به بهترین وجه ممکن برای جوامع اسلامی مشخص کرده است.

  • منبع خبر : ایرنا