معاون خدمات شهری شهرداری تبریز خبر داد: دَرگرمخانه های شهرداری تبریز شبانه روزی به روی افراد بی خانمان باز است
معاون خدمات شهری شهرداری تبریز خبر داد: دَرگرمخانه های شهرداری تبریز شبانه روزی به روی افراد بی خانمان باز است

معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز به دنبال انتشار ویدئویی از پیرمرد بی خانمان در زیر پل راه آهن تبریز در شبکه های اجتماعی و رسانه های خبری، از آمادگی این شهرداری برای انتقال افراد بی خانمان به گرمخانه های شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نهال امید، محمدرضا قربانیان تبریزی گفت: شب گذشته عوامل خدمات شهری در حین گشت های شبانه با این شهروند مواجه شده اند و قصد انتقال وی به گرمخانه شهرداری را داشتند، اما وی به عوامل ما اعلام کرده وسایلش را بر می دارد و آن محل را ترک می کند و همین کار را هم کرده است.

وی با توضیح اینکه گرمخانه های شهرداری تبریز به روی افراد بی خانمان و بی سرپناه هم باز است، اظهار کرد: از نظر قانونی ما نمی‌توانیم آن‌ها را به زور و اجبار به گرمخانه‌ها ببریم و حضور این شهروندان باید داوطلبانه باشد.

قربانیان تبریزی از عموم شهروندان درخواست کرد با مشاهده چنین مواردی با سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز تماس گرفته و محل دقیق حضور افراد را خبر دهند تا به گرمخانه های شهرداری تبریز، انتقال یابند. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: شهروندان مطمئن باشند که پس از اعلام موارد به شماره تلفن ۱۳۷ گشت‌های خدمات شهری نسبت به انتقال و استقرار این افراد در گرمخانه‌ها اقدام می‌کنند.

  • منبع خبر : ایسنا