مشکل خاصی در تردد محورهای آذربایجان‌شرقی وجود ندارد/ هشدار در مورد لغزندگی جاده‌ها
مشکل خاصی در تردد محورهای آذربایجان‌شرقی وجود ندارد/ هشدار در مورد لغزندگی جاده‌ها

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌ برف طی امروز در سطح استان، گفت: خوشبختانه از نظر تردد مشکل خاصی نداریم، ولی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند. سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: طبق پیش بینی اداره کل […]

رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به بارش‌ برف طی امروز در سطح استان، گفت: خوشبختانه از نظر تردد مشکل خاصی نداریم، ولی با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، رانندگان از ترددهای غیرضروری خودداری کرده و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

سرهنگ رضا کریمی‌نژاد در گفت‌وگوی خبری، اظهار کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان، از اولین ساعات امروز، بارش‌ها در محورهای مواصلاتی شروع شده و در اکثر محورها بارش ابتدا به صورت باران و سپس به صورت برف، محورها را تحت‌تاثیر قرار داده است.

وی با بیان این‌که تمامی محورهای استان، به ویژه گردنه‌ها و ارتفاعات تحت تاثیر این بارش‌ها قرار گرفتند، افزود: به ویژه در محورهای “آزادراه تبریز_زنجان، محور چاراویماق، محور هشترود_زنجان و محور سرچم و گردنه صایین” شاهد بیشترین بارش برف بودیم.

سرهنگ‌ کریمی‌نژاد با بیان این‌که تمام محورهای استان لغزنده است، افزود: برف‌روبی و نمک‌پاشی در سطح جاده‌ها انجام شده و با توجه به لغزندگی جاده‌ها، شهروندان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت نیز با سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب حرکت کنند.

  • منبع خبر : ایسنا