مشکلات ترافیکی روزهای پایانی سال تبریز با همکاری پلیس راهور برطرف می‌شود
مشکلات ترافیکی روزهای پایانی سال تبریز با همکاری پلیس راهور برطرف می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: با همکاری پلیس راهور و ارائه راهکارهای ترافیکی قابل اجرا در روزهای پایانی سال‌جاری، عبور و مرور شهروندان تسهیل و مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر تبریز و مبادی ورودی شهر برطرف می‌شود. مهدی یوسفی با قدردانی از زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس راهور در ایجاد […]

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: با همکاری پلیس راهور و ارائه راهکارهای ترافیکی قابل اجرا در روزهای پایانی سال‌جاری، عبور و مرور شهروندان تسهیل و مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر تبریز و مبادی ورودی شهر برطرف می‌شود.

مهدی یوسفی با قدردانی از زحمات فرماندهی و کارکنان پلیس راهور در ایجاد نظم ترافیکی در معابر شهری، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک معابر شهری به‌خصوص در هسته مرکزی شهر، ایجاد تعامل بیشتر بین پلیس راهور و زیرمجموعه‌های حمل و نقل درونشهری برای مدیریت ترافیک و روان سازی آن و افزایش نظم و انضباط در عبور و مرور در سطح شهر بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: راهکارهای ترافیکی قابل اجرا در روزهای پایانی سالجاری جهت سهولت عبور و مرور شهروندان و رفع مشکلات ترافیک شبکه معابر سطح شهر تبریز و مبادی ورودی شهر از مواردی است که با همکاری پلیس محترم راهور و توجه ویژه به آنها می‌توان مشکلات مربوطه را مرتفع کرد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی گفت: برخورد قانونی پلیس محترم راهور با تخلفات طرح زوج و فرد و طرحLEZ، پارک‌های دوبله حاشیه خیابان، توقف خودروهای شخصی در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و محل‌های توقف ممنوع و نیز مدیریت هوشمند عبور و مرور در تقاطع ها تاثیر مهمی در کاهش ترافیک خواهد داشت.

سرهنگ یونس منفرد، رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از همکاری و پشتیبانی فنی و ترافیکی معاونت حمل و نقل شهرداری تبریز و تجهیز معابر مهم سطح شهر به دوربین‌های ثبت تخلفات ترافیکی و اجرای طرح‌های مختلف همچون LEZ و طرح زوج و فرد،‌ بر همکاری دو جانبه و تلاش با تمام توان جهت روان سازی و مدیریت ترافیک در روزهای پایانی سال تاکید کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا