مسجد الاقصی خرمشهر دیگر است
مسجد الاقصی خرمشهر دیگر است

فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این‌که مسجد الاقصی خرمشهر دیگر است، گفت: همانطورکه در خرمشهر خون دادیم و برای آزادی جنگیدیم، امروز نیز اگر قصد آزادی قدس شریف را داشته باشیم باز هم حاضریم در راه ایثار و شهادت قدم برداشته و به همرزمان شهیدمان بپیوندیم. […]

فرمانده تیپ ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان این‌که مسجد الاقصی خرمشهر دیگر است، گفت: همانطورکه در خرمشهر خون دادیم و برای آزادی جنگیدیم، امروز نیز اگر قصد آزادی قدس شریف را داشته باشیم باز هم حاضریم در راه ایثار و شهادت قدم برداشته و به همرزمان شهیدمان بپیوندیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیر حسین شفیعی در بازدید از یگان‌های ارتشی مستقر در مرزهای شمالغرب در بین جمعی از تکاوران دلاور و جان بر کف پایگاه مرزی قنبرکندی شهرستان پلدشت ضمن از زحمات این عزیزان در انجام پاسداری از مرزهای کشور، گفت: حضور نیروهای ولایی، قوت قلبی برای مردم شریف ایران است، در روزهایی که شاهد آشوب در کشورهای منطقه هستیم آرامشی که اکنون در کشور فراهم است را در سایه همرزمان غیور و ولایتمدار داریم.

وی افزود: نیروی ولایی زمینی با زبان روزه در لباس مقدس خالصانه توانسته‌اند جوی آرام ایجاد کنند تا در بحبوحه انتخابات بزرگ پیشرو، همگان بدون دغدغه و با خیالی راحت به فعالیت‌های خود بپردازند، که امیدواریم مردم فهیم یه خصوص نیروهای مسلح همیشه در صحنه با مشارک صددرصدی حماسه‌ای دیگر بیافرینند.

وی با محکومیت بمب گذاری اخیر در افغانستان، افزود: سناریوی مزحک و پیش و پا افتاده آمریکا در این جریان، هم‌چون سیرک خنده داری بود که اذهان جهانی را به موضوع خروج نیروهایش از افغانستان و تضعیف امنیت این کشور سوق بدهد ولی غافل از این بود که این جنایت خونین نه تنها نقض صریح استقلال افغانستان بود، بلکه آنقدر ناشیانه طراحی شده که نیت شوم این کشور از خروج نیروهایش و بلافاصله وارد کردن نیروهای نیابتی نذیر داعش به افغانستان را برملا کرد.

شفیعی گفت: وظیفه خود می‌دانیم، در این روزها که جوی متشنج در افغانستان به وجود آمده، حضور پر رنگتری در مرزهای شرقی داشته باشیم و به همگان بگوییم که ما همیشه در کنار کشور دوست و همسایه خودمان افغانستان ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم بیگناه غزه، گفت:‌ ما پیرو راه حاج قاسم و پا درکاب حزب الله هستیم و شدیدا از مردم غزه و نیروهای حماس حمایت خود را اعلام می‌کنیم و اگر رهبر انقلاب فرمان دهند، رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان می‌کنیم و انتقام خون برادران و خواهران شهید فلسطینی، به خصوص سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نیز از این رژیم غاصب می‌گیریم. 

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا