مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز خبر داد انتخاب ۲۰ شخصیت نقش آفرین برای سومین همایش ملی زنده نامان تبریز
مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز خبر داد انتخاب ۲۰ شخصیت نقش آفرین برای سومین همایش ملی زنده نامان تبریز

مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز گفت: در جلسات و نشست‌های مستمر هیات عالی انتخاب، تاکنون ۳۵ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های تعیین شده همایش مورد بررسی و رای گیری قرا گرفته‌اند که در نهایت ۲۰ نفر در مرحله نهایی انتخاب زنده مان، جهت تجلیل انتخاب خواهند شد.

به گزارش نهال امید، میکائیل جمال پور در جلسه هیات عالی انتخاب همایش ملی زنده نامان تبریز، اظهار کرد: اهمیت برگزاری این همایش از جهت ضرورت شناختن و شناساندن مفاخر کلانشهر تبریز در محورهای مختلف است و این امر به ویژه برای نسل جدید که نیازمند الگوهای توانمند وعینی هستند، ضرورت بیشتری می‌یابد.

وی با اشاره به روند برگزاری جلسات، افزود: از زمان تصویب و آغاز روند اجرایی سومین همایش ملی زنده نامان تبریز تاکنون، ۱۶ جلسه هیات عالی انتخاب برگزار شده که  پس از معرفی ۶۵ نفر به دبیرخانه همایش از طریق ادارات وسازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی، جلسات هیات عالی انتخاب  با کمال دقت در حال پیشبرد امور برای حصول نتیجه مطلوب است.

وی افزود: روند انتخاب زنده نامان با هم اندیشی صاحب نظران و تجمیع نظرات کارشناسی، روشی بسیار خوب محسوب می‌شود و امیدواریم ثمره خوبی هم به بار بیاورد.

مسئول هیات عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز افزود: این جلسات تا ۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن لیست نهایی تقدیم مراجع مربوطه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، جلسه هیات عالی انتخاب همایش ملی زنده نامان تبریز جهت بررسی نفرات معرفی شده از طریق ادارات وسازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی با حضور معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز و اعضای هیات عالی انتخاب در سالن جلسه شهرداری تبریز برگزار شد.

در این جلسه اعضای هیات عالی انتخاب با بررسی‌های لازم نکته نظرات خود را در خصوص ۹ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی زنده نامان بیان کردند.

این همایش ملی بنا دارد که از بین همه ی فعالان و برجستگان حوزه های مختلف فرهنگی ، هنری، صنعتی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی و …. که در قید حیات هستند، چهره‌های برگزیده را مشخص و از آن‌ها تجلیل به‌عمل آورد.

در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با اجرای برنامه‌های حضوری، سومین همایش ملی زنده نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی در۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز وسالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

  • منبع خبر : ایسنا