مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز معرفی شد
مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز معرفی شد

اولین مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز با حضور جانشین بسیج ورزشکاران کشور معرفی شد. امیر علیزاده جانشین بسیج ورزشکاران کشور در جلسه معرفی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز، اظهار کرد: مسوولان و مدیران ورزشی خودشان نیز باید علاقمند و متخصص حوزه ورزش باشند. وی با بیان اینکه مدیران ورزشی و مسوولان باید به جوانان بیشتر […]

اولین مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز با حضور جانشین بسیج ورزشکاران کشور معرفی شد.

امیر علیزاده جانشین بسیج ورزشکاران کشور در جلسه معرفی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز، اظهار کرد: مسوولان و مدیران ورزشی خودشان نیز باید علاقمند و متخصص حوزه ورزش باشند.

وی با بیان اینکه مدیران ورزشی و مسوولان باید به جوانان بیشتر میدان بدهند، ادامه داد: تسلط به حوزه های فرهنگی در منطقه نیز از ویژگی های مدیر ورزشی و از عوامل موفقیت در این عرصه است. 

فرمانده سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این جلسه گفت: جوانان باید به عرصه آورده شوند و حمایت شوند تا شاهد تحول و پویایی در جامعه باشیم چون بر این اساس است که مدیران آینده پرورش داده می شوند.

سرهنگ عبدالله شادی اظهار کرد: در حوزه ورزش بسیج شهر تبریز نیز نیاز به چشم‌انداز داریم بر این اساس تدوین و ترسیم چشم انداز پنج ساله در این شهر ضرورت دارد.

وی همچنین تاکید کرد: تقویت بعد فرهنگی و اعتقادی ورزشکاران نیز از اولویت‌ها و ضرورت ها در این حوزه است.

در این جلسه حسین نعمتی به عنوان اولین مسئول بسیج ورزشکاران سپاه تبریز معرفی شد.

نعمتی در سال‌های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ عضو تیم ملی فوتسال دانشجویان ایران بوده و دارای کارشناسی علوم ورزشی است.

  • منبع خبر : ایرنا