مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد
مرکز رادیوتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز افتتاح شد

مرکز رادیوتراپی و رادیو کموتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد. در ادامه سفر دو روزه محمدبافر نوبخت به آذربایجان شرقی مرکز رادیوتراپی و رادیو کموتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد. عملیات […]

مرکز رادیوتراپی و رادیو کموتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

در ادامه سفر دو روزه محمدبافر نوبخت به آذربایجان شرقی مرکز رادیوتراپی و رادیو کموتراپی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

عملیات ساخت این مرکز از سال ۹۷ آغاز شده و در مساحت یک هزار و ۷۰۰ متر مربع در سه طبقه به بهره برداری رسید.

این مرکز با مشارکت خانواده شهید قصاب عبدالهی با هزینه حدود  ۱۰ میلیارد تومان در بخش ساختمان و در ۲ بخش بستری وی آی پی و عادی به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در این مراسم گفت:  شش میلیون یورو برای خرید دستگاه های این مرکز هزینه شده است که یکی از این دستگاه ها با مجوز سازمان انرژی اتمی راه اندازی شده و دستگاه های دیگر نیز تا دو ماه آینده راه اندازی خواهد شد.

محمدحسین صومی ادامه داد: این مرکز با داشتن مجهزترین دستگاه‌ها، جامع ترین مرکز رادیوتراپی و رادیوکموتراپی کشور خواهد بود.

در پایان این افتتاح، معاون رئیس جمهوری با اهدای لوح تقدیر از خانواده” قصاب عبداللهی” تجلیل کرد.

نوبخت در ادامه بازدید از پروژه های دانشگاه علوم پزشکی از مجتمع خوابگاهی دخترانه‌ی تلاش نیز بازدید کرد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا