مرند امسال آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را ندارد
مرند امسال آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی را ندارد

معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت: شهرستان مرند امسال آمادگی پذیرایی از هیچ میهمانی را ندارد و بعد از شکست کرونا با افتخار در خدمت مسافران خواهیم بود.

به گزارش نهال امید، داود گرشاسبی، امروز در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند، تصریح کرد: مردم با رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های بهداشتی از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنند.

فرماندار ویژه مرند ضمن تقاضا از مردم برای جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی عنوان کرد: مردم ما فهیم هستند و با عدم حضور در اماکن شلوغ، عدم دید و بازدید در زمان عید، عدم سفر و در خانه ماندن مانع از شیوع ویروس شوند.

رئیس قرارگاه زیستی شهرستان مرند افزود: در حال حاضر و با توجه به شرایط حاکم بر کشور، شهرستان مرند امسال آمادگی پذیرایی از هیچ میهمانی را ندارد و بعد از شکست کرونا با افتخار در خدمت مسافران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شیب شیوع ابتلاء به کرونا ویروس در حال افزایش است، تاکید کرد: پیک این ویروس در هفته‌های آینده خواهد بود لذا ضرورت دارد مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده و در خانه بمانند.

گرشاسبی تاکید کرد: همه دستگاه‌های شهرستان برای مبارزه و کنترل این ویروس بسیج شده اند و با کمک مردم این ویروس را شکست خواهیم داد.

وی ضمن تقدیر از زحمات رسانه‌ها در انعکاس اخبار خاطر نشان کرد: رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی شهرستان در زمینه انعکاس اخبار وضعیت شیوع ویروس در تلاش هستند که نیاز به فرهنگ سازی بیشتر دارد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی از مردم درخواست کرد با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران شاهد شکست این ویروس باشیم.

رئیس قرارگاه زیستی شهرستان ضمن تقدیر از زحمات قرارگاه زیستی شهرستان اذعان داشت: برای کنترل و مبارزه با این ویروس، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، شهرداری‌ها، شبکه بهداشت، هلال احمر، راهداری و سایر ارگان‌ها و نهادها به صورت شبانه روزی در تلاش هستند که از زحمات تک تک این عزیزان تشکر می‌کنم.