مردم قدردان زحمات پاسداران سلامت هستند
مردم قدردان زحمات پاسداران سلامت هستند

امام جمعه تبریز گفت: تخصص و تعهد کادر درمانی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی باعث کاهش شیوع ویروس کرونا شده و مردم قدردان زحمات همه پاسداران سلامت و مدافعان بهداشت هستند.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در دیدار تیم علمی درمان بیماری کرونا در آذربایجان شرقی با وی، کادر درمانی را مجاهدان سربلند آزمون کرونا عنوان کرد و افزود: پزشکان متعهد و کادر درمانی متخصص در بیمارستان‌ها با تلاش شبانه روزی، درمان بیماران را بزرگترین دغدغه خود قرار داده‌اند.

وی با بیان این‌که بسیاری از کشورهای پیشرفته هنوز در کنترل کرونا عاجز هستند، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی به همت پزشکان و کادر درمانی متخصص و متعهد و همچنین همدلی و صمیمت آحاد مردم، در مبارزه با این بحران جدید بسیار خوش درخشیده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به پشتیبانی مردم از کادر درمانی کشور گفت: مردم قدرشناس ما علاوه بر دعای خیر و قدرشناسی از زحمات پزشکان و پرستاران، مساجد را پایگاهی برای فداکاری و ایثار کرده و با تولید و توزیع اقلام بهداشتی بین مردم، پشتیبانی خود را از کادر درمانی به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم ادامه داد: نوع دوستی مردم در همراهی از “ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت” و” پویش رحمت ” متجلی شده و حرکت‌های ارزشمندی برای حمایت از کادر درمانی و دست گیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از بحران کرونا شروع شده که تداوم آن هم را در ماه مبارک رمضان شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش انفاق در ماه مبارک رمضان گفت: همانگونه که طلاب حوزه علمیه تبریز با اقدام جهادی در تدفین متوفیان کرونا با کادر بهداشت و درمان همراه شدند و حرکت ارزشمندشان مورد تفقد رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، در رزمایش انفاق هم با همت مردم آذربایجان پیشگامی این خطه بار دیگر به اثبات خواهد رسید.