مردم تلاش‌های مدافعان سلامت را فراموش نمی‌کنند
مردم تلاش‌های مدافعان سلامت را فراموش نمی‌کنند

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: مردم ایران اسلامی، قدردان و مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدت‌های مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا هستند و این کوشش‌ها را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش نهال امید، محمدرضا پورمحمدی روز پنجشنبه در دیدار با رییس و تعدادی از اعضای سازمان نظام پزشکی استان اظهار کرد: پزشکان و فعالان حوزه درمان، ایثارگران عرصه حوزه سلامت هستند که نقش بی‌بدیلی در سلامت جسمی و روحی جوامع و جلوگیری از بیماری و مرگ انسان‌ها دارند.

وی ادامه داد: اهمیت کار این قشر زحمتکش و پرتلاش در دوره شیوع کرونا، بیش از پیش بر همگان ثابت شد که ما نیز قدردان مجاهدت‌های خالصانه و موثر این عزیزان در بخش‌های مختلف حوزه بهداشت و درمان هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: بر اساس آموزه‌های دینی، نجات جان یک نفر به مثابه نجات زندگی تمامی بشریت است و بر این اساس همواره باید قدردان تلاش های ارزشمند کادر بهداشت و درمان بود.

وی با اشاره به بخشی از مشکلات موجود و مطالبات مورد انتظار جامعه پزشکی استان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم برای حل این مشکلات، چاره اندیشی کرده و آن دسته از موضوعاتی که خارج از چهارچوب وظایف استانی است در ارتباط و تعامل با سازمان نظام پزشکی، مطرح و مرتفع سازیم.

سعید پناهی، رییس سازمان نظام پزشکی تبریز و تعدادی از اعضای این سازمان به بیان برخی مشکلات و مطالبات خود از استاندار همچون ضرورت بازنگری در نرخ تعرفه های پزشکی، رعایت قانون و انصاف در اخذ مالیات و عوارض از پزشکان توسط نهادهایی همچون شهرداری، پرهیز از برخوردهای سلبی با پزشکان و پیگیری تخلفات احتمالی از مجرای قانونی پرداختند.

  • منبع خبر : ایرنا