مربی ماشین سازی: در چند بازی اخیر از داوری ضربه خوردیم
مربی ماشین سازی: در چند بازی اخیر از داوری ضربه خوردیم

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی با بیان اینکه از داور امروز گله‌مند هستم و احساس می‌کنم او تحت تاثیر جوی بود که نیمکت حریف راه انداخته بود، گفت: در چند بازی اخیر از داوری ضربه خوردیم.

به گزارش نهال امید، حمید عبدالهی  بعد از تساوی ماشین سازان مقابل پارس جنوبی در نشست خبری افزود: در طول بازی موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و متاسفانه در دقیقه ۹۰ با یک پنالتی بازی برده را مساوی کردیم.

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی خاطرنشان کرد: قبول داریم ایراداتی به تیم وارد است که در همه تیم‌ها می‌تواند باشد، ولی باید قبول کنیم براساس تفکر هر مربی شکل آن تیم تغییر می‌کند.

عبدالهی با بیا ن اینکه عدم تمرکز تیم می‌تواند به خاطر جوانی، عدم مسئولیت‌پذیری یا ایراد از ما باشد، اضافه کرد: باید روی این نقص ها کار کنیم؛ متاسفانه داور بازی ۳ امتیاز حساس را از ما گرفت، زیرا یک صحنه پنالتی در نیمه اول به نفع ما بود که داور نگرفت و دقیقه ۹۰ یک پنالتی برای حریف گرفت.

وی با انتقاد از نحوه داوری بازی، عنوان کرد: ما تمام زندگی‌مان را گذاشتیم تا بچه‌ها را به اوج برسانیم که چنین بازی را انجام دهند، زیرا دقیقا یک دقیقه بعد از اعتراض افاضلی داور به نقطه پنالتی رفت؛ بعد از بازی با ذوب‌آهن به خاطر یک اشتباه کمک‌داور ۳ بازی است که تقاص پس می‌دهیم.

مربی ماشین‌سازی با اشاره به اینکه از داوری گله‌مند است، اظهار کرد: فکر می‌کنم داور میدان تحت تاثیر جوی بود که از دقیقه ۱۰ بازی توسط نیمکت حریف درست شده بود. 

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز در این نشست خبری افزود: با توجه به حساسیت‌ها توانستیم یک امتیاز بگیریم.

سیروس پورموسوی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما درست بود که بازی سختی خواهیم داشت؛ هر ۲ تیم برای اینکه برنده بازی باشند تلاش کردند.

وی درباره داوری، اظهار کرد: داور یک اشتباه تاثیرگذار داشت که خطای پنالتی بر روی بازیکن ما را نگرفت، اما اشتباهات فاحشی نداشت. 

سرمربی پارس جنوبی گفت: کنار خط تلاش می کردیم آرامش خودمان را حفظ کنیم و بچه‌ها را به آرامش دعوت کنیم؛ همین موضوع باعث شد دقایق پایانی صاحب پنالتی شویم و بازی باخته را به تساوی تغییر دهیم، ولی معتقد هستم ۳ امتیاز می‌توانست به ما کمک کند.

تیم ماشین سازی با تساوی یک بر یم مقابل تیم پارس جنوبی جم ۲۸ امتیازی شده و در رده سیزدهم جدول و تیم پارس با کسب ۲۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.

  • منبع خبر : ایرنا