مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی منصوب شد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی منصوب شد

استاندار آذربایجان شرقی، دکتر رسول جانی را به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب کرد. در بخشی از حکم صادره از سوی محمدرضا پورمحمدی خطاب به رسول جانی آمده است: جناب آقای رسول جانی سلام علیکم در اجرای ماده ۱۶ اساسنامه سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی و به استناد صورتجلسه شماره ۲۸۵۶ مورخه […]

استاندار آذربایجان شرقی، دکتر رسول جانی را به عنوان مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان منصوب کرد.

در بخشی از حکم صادره از سوی محمدرضا پورمحمدی خطاب به رسول جانی آمده است:

جناب آقای رسول جانی

سلام علیکم

در اجرای ماده ۱۶ اساسنامه سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی و به استناد صورتجلسه شماره ۲۸۵۶ مورخه ۱۹/۰۵/۹۹  هیات مدیره سازمان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت “مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی” به مدت سه سال منصوب می نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با اعمال حسن مدیریت بر کلیه امور سازمان و حفاظت از اموال و دارایی های سازمان و همچنین اجرای صحیح مفاد اساسنامه و مصوبات شورای سازمان و هیات مدیره، موفق و موید باشید.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

رسول جانی دارای مدرک دکتری عمران و از اعضای هیات علمی رسمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز است که از مهم‌ترین سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیرکلی عمران دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین عضو هیات مدیره سازمان همیاری شهرداری‌های استان اشاره کرد.

پیش از این، صالح هوشیار مدیرعامل این سازمان بود.

  • منبع خبر : ایسنا