مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور منصوب شد
مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور منصوب شد

با معرفی هیات مدیره جدید باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، سیاح خویی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد. هیات مدیره هلدینگ «دریک»، در جلسه صبح امروز خود اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور را انتخاب کرد که بر اساس آن عباس الیاسی به عنوان رییس هیات مدیره و سجاد سیاح به عنوان نایب رییس […]

با معرفی هیات مدیره جدید باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور، سیاح خویی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه منصوب شد.

هیات مدیره هلدینگ «دریک»، در جلسه صبح امروز خود اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور را انتخاب کرد که بر اساس آن عباس الیاسی به عنوان رییس هیات مدیره و سجاد سیاح به عنوان نایب رییس و مدیرعامل باشگاه معرفی شدند.

بر اساس تصمیم هیات مدیره همچنین عبدالله رحیم لوی بنیس، فایق مجرد و حسین امین دخت نیز به عنوان اعضای هیات مدیره باشگاه تراکتور انتخاب شدند.

سجاد سیاح خویی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور پیش از این در جایگاه مدیرعامل شرکت‌های هلدینگ صبا، مدیر عامل سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر و مدیر عامل سرمایه گذاری تأمین آتیه مسکن، رییس اداره ریسک بانک مسکن و مشاور مدیرعامل بانک مسکن فعالیت کرده است. 

همچنین با تصمیم سیاح خویی، مدیرعامل باشگاه تراکتور،  معاونین جدید ورزشی، هوشنگ نصیرزاده به معاونت ورزشی و حسین امین دخت به عنوان معاون سرمایه گذاری و اقتصادی باشگاه تراکتور انتخاب شدند.

پیش از این محمد علیپور در مقام مدیرعامل باشگاه تراکتور فعالیت می کرد که مسوولیت وی در این مقام تنها حدود یک ماه به طول انجامید. 

تیم تراکتور با کسب ۲ امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر بیستم فوتبال جای گرفته و از هفته سوم لیگ برتر فوتبال، میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

  • منبع خبر : ایرنا