مدرسه هتلداری تبریز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
مدرسه هتلداری تبریز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: عملیات اجرایی اولین هتل ایسکول (مدرسه هتلداری) تبریز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ادامه دارد.

به گزارش نهال امید، احمد حمزه زاده در بازدید از روند عملیات اجرایی هتل ایسکول تبریز با بیان اینکه مجموعه مزبور به همت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی در دست ساخت و تجهیز است، افزود: بسیاری از کارهای این هتل به انجام رسیده و در آستانه افتتاح قرار دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم ترین خلاء های آموزشی در حوزه هتلداری وجود چنین مجموعه هایی است که ‌باید با فراهم سازی فرصت آموزش، فعالیت عملی و آزمایشی دانشجویان و فعالان حوزه هتلداری تقویت شود تا شاهد ارتقای سطح کیفی هتل ها و نحوه ارائه خدمات در آن ها باشیم.

وی ضمن قدردانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی، ادامه داد: با توجه به اینکه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای همواره در آموزش های علمی و عملی پیشگام بوده است، نخستین هتل ایسکول استان نیز به همت این اداره کل به منظور توانمندسازی و مهارت افزایی دانشجویان و فعالان حوزه هتلداری ایجاد شده است.

حمزه زاده اضافه کرد: طی تفاهم نامه دوجانبه بین میراث فرهنگی و فنی و حرفه ای استان در زمینه های تخصصی در خصوص فعالیت های این هتل ایسکول اعم از تجهیز، تامین مدرسان، ارائه استانداردهای ضروری و سایر موارد مشارکت خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه توسعه این هتل ایسکول با مشارکت بخش خصوصی محقق خواهد شد، گفت: لازمه توسعه و تجهیز این هتل ایسکول مشارکت بخش خصوصی است که با ورود و واگذاری مدیریت این مجموعه به بخش خصوصی، فرصت مهارت آموزی برای فعالان این عرصه فراهم خواهد شد.

حمزه زاده افزود: در این هتل به طور همزمان مسافران پذیرش و افراد تحت آموزش در فضایی حقیقی در کنار کسب مهارت های لازم، به صورت عملی به فعالیت خواهند پرداخت.

  • منبع خبر : ایرنا