مجلس شورای اسلامی آماده حمایت از جهاددانشگاهی است
مجلس شورای اسلامی آماده حمایت از جهاددانشگاهی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کاملی در جهت حمایت از جهاددانشگاهی دارد.

به گزارش نهال امید دکتر جعفر محسنی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با حضور در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با او دیدار و گفت‌وگو کرد. 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در این دیدار در خصوص حمایت‌های مجلس از جهاددانشگاهی اظهار کرد: با توجه به اینکه جهاددانشگاهی در این مدت اقدامات خوبی انجام داده است باید حمایت‌های ویژه‌ای از آن انجام شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در این دیدار طی تماس تلفنی با دکتر طیبی، رئیس جهاددانشگاهی، آمادگی مجلس شورای اسلامی را جهت حمایت از این نهاد انقلابی اعلام کرد.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های حجت‌الاسلام میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: جهت نیل به اهداف سازمان جهاددانشگاهی نیازمند همکاری بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این نهاد انقلابی هستیم.

دکتر جعفر محسنی از نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا با حضور در سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از بخش‌های مختلف این نهاد بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های این نهاد قرار گیرد.