مجلس آماده هر کمکی به دولت برای عبور از شرایط موجود است
مجلس آماده هر کمکی به دولت برای عبور از شرایط موجود است

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا حد توان هرگونه کمکی که می‌توانند به منظور عبور از شرایط خاص به دولت سیزدهم انجام دهند. رمضانعلی سنگدوینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار نهال امید افزود: وزرای پیشنهادی که امروز بر مسند نشسته‌اند، […]

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا حد توان هرگونه کمکی که می‌توانند به منظور عبور از شرایط خاص به دولت سیزدهم انجام دهند.

رمضانعلی سنگدوینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار نهال امید افزود: وزرای پیشنهادی که امروز بر مسند نشسته‌اند، این توانمندی و اراده را دارند که بتوانند این مسیر را طی کرده و البته نیاز است برای عبور از شرایط کنونی همه دست به دست هم دهند.

وی اظهارداشت: نکته مهم این که نمایندگان مجلس شورای اسلامی حسن نیت خود را با رای اعتماد به ۱۸ وزیر پیشنهادی به دولت سیزدهم ثابت کردند.

سنگدوینی بیان داشت: حضور روز اول رییس جمهوری در مجلس و حضور در رستوران آن و همچنین حضور در نمازخانه و اقامه نماز به همراه سایر نمایندگان بدون هیچ تشریفات خاصی نشان از خاکی بودن رییس دولت جدید دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: سفر بدون تشریفات خاص اواخر هفته گذشته رییس جمهوری به خوزستان به منظور بررسی مشکلات کشاورزی و آب آن استان نشان از مردمی بودن رییس جمهوری دارد و مردم خواهان چنین فردی هستند که در او اخلاق اسلامی را ببینند و اوز با بدون واسطه شرایط را بررسی و به حرف‌های مردم گوش دهد.

وی تاکیدکرد: قوای سه گانه باید برای استفاده از  ظرفیت‌های مالی نظیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی دست به دست هم دهند چراکه معتقدیم آنان تنها نجاتگران کشور از شرایط موجود هستند.

وی با اشاره به این که هم اکنون ظرفیت‌های مالی خوبی همچون سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم است،  افزود: دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر مسئولان باید برای استفاده از این ظرفیت‌های مالی متحد شوند و از این سرمایه گذاران بهره گیرند.

سنگدوینی اظهارداشت: معیشت و اشتغال و مشکلات اقتصادی از جمله اساسی‌ترین مشکلات جامعه امروز است و اگر دولت نتواند در آینده مشکلات این چنینی را در کنار مشکل امروز کرونا برطرف کند، مردم بیش از این دیگر تاب، توان و تحمل را نخواهند داشت.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر سرمایه‌گذاری می خواهد در داخل کشور هر اقدامی انجام دهد، باید امنیت سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی اضافه کرد: اگر مشکلات معیشتی و اشتغال جامعه حل شوند، مردم دیگر مشکلی نخواهند داشت و از سوی دیگر انتظار داریم تا بانک‌ها در مدار مردم قرار بگیرند تا کلی از مشکلات آحاد جامعه برطرف شود.

سنگدوینی ادامه داد: کشور ما در شرایط خاص و سختی قرار دارد و انتظار است رییس جمهوری که این شرایط را درک کرده، وزرایش نیز شرایط مردم را درک کنند و با یک برنامه‌ریزی اصولی و منسجم، تلاش کنند تا مردم از شرایط خاص، سخت و مشکلات خارج شوند.

گلستان با یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت ۱۴ شهرستان و ۶ حوزه انتخابیه با هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان یک حوزه انتخابیه با یک نماینده، شهرستان‌های گرگان و آق قلا یک حوزه انتخابیه با ۲ نماینده، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس هر کدام یک حوزه انتخابیه و هر کدام با یک نماینده، شهرستان‌های رامیان و آزادشهر یک حوزه انتخابیه و یک نماینده و شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه نیز یک حوزه انتخابیه با یک نماینده در گلستان هستند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایرنا