مازولا درخواست جدایی از تراکتور کرد
مازولا درخواست جدایی از تراکتور کرد

"مارسلینو جونیور لوپز آروندا" مشهور به مازولا مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتور تبریز خواستار جدایی از این تیم شد.

سرپرست باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور تبریز روز دوشنبه با تایید این مطلب، اظهار داشت: این بازیکن درخواست خود را به باشگاه اعلام کرده است و ما نیز با سنجش تمامی موارد و جوانب پاسخ وی را به زودی اعلام می کنیم.

میرمعصوم سهرابی گفت: تصمیم نهایی درباره جدایی یا عدم جدایی مازولا بر عهده سرمربی تیم است و اگر چنانچه کادرفنی اعلام عدم نیاز به این بازیکن کند، در اسرع وقت نسبت به فسخ قرارداد و صدور رضایت نامه اش اقدام می کنیم.

به گزارش نهال امید، مازولا پس از تعطیلی تمرینات نیم فصل لیگ برتر تراکتور و سفر به برزیل در اظهار نظری متفاوت اعلام کرد به دلیل شرایط خاص ایران دیگر حاضر نیست فوتبال خود را در ایران ادامه دهد و دوست دارد در زمان نقل و انتقالات زمستانی به یک تیم برزیلی بپیوندد.

این اظهارات بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت.

تیم تراکتور تبریز در مهلت نقل و انتقالات زمستانی بسیار ساکت عمل کرده و تاکنون تنها میلاد فخرالدینی از تیم ذوب آهن را جذب کرده است که این انتقال نیز به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکن در نیم فصل اول با انتقاداتی مواجه شده است.

فخرالدینی مهره نیمکت نشین ذوب آهن بود و از مجموع ۱۶ بازی تنها در ۹ بازی حضور داشته است.

تیم تراکتور تبریز با ۳۰ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و در هفته ۱۷ این رقابت ها قرار است روز یکشنبه ۶ بهمن در تهران به مصاف پرسپولیس برود.

  • منبع خبر : ایرنا