لزوم تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی
لزوم تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی

استاندار آذربایجان شرقی خواستار تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اصلاح الگوی مصرف، افزایش اعتماد عمومی و ارتقای فرهنگ جامعه شد. محمدرضا پورمحمدی در دیدار نوروزی مدیرکل صدا و سیمای استان با وی، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران، کارکنان و خبرنگاران صداوسیمای استان، گفت: صداوسیما تریبون عمومی و صدای مردم و مسئولان […]

استاندار آذربایجان شرقی خواستار تلاش بیشتر برای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، اصلاح الگوی مصرف، افزایش اعتماد عمومی و ارتقای فرهنگ جامعه شد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار نوروزی مدیرکل صدا و سیمای استان با وی، با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران، کارکنان و خبرنگاران صداوسیمای استان، گفت: صداوسیما تریبون عمومی و صدای مردم و مسئولان است و باید بیان موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام در کنار مشکلات و نارسایی‌ها مورد توجه رسانه ملی قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های تولیدی صداوسیما در دوران شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: اهمیت کار این مجموعه، کمتر از کار مدافعان سلامت نیست.

وی افزود: برنامه‌های تولیدی صداوسیما با محوریت کرونا، در زمینه آگاهی هرچه بیشتر مردم، تاثیربسیار خوبی دارد و امیدواریم با قدرت هرچه بیشتر استمرار یابد.

پورمحمدی گفت: انتخابات امسال، یک آزمون بزرگ برای همه ما است و انتظار داریم تا همه گروه‌های تاثیرگذار به ویژه صداوسیما برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مرتضی صفری، مدیرکل صداوسیمای مرکز استان هم در این دیدار با اشاره به اقدامات رسانه ملی در راستای آگاهی‌ بخشی به مردم در دوران شیوع کرونا، از آمادگی همه عوامل این مجموعه برای نقش‌آفرینی در برگزاری انتخابات باشکوه در خرداد ۱۴۰۰ خبر داد.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا