فعالیت ۱۰۰ گروه پزشکی جهادی در طرح غربالگری کرونا در آذربایجان‌شرقی
فعالیت ۱۰۰ گروه پزشکی جهادی در طرح غربالگری کرونا در آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه پزشکان در طرح تکمیلی غربالگری مشارکت می‌کنند، گفت: ۱۰۰ گروه پزشکی برای ۱۶۰۰ پایگاه سازماندهی شده است تا غربالگری به صورت تخصصی در استان صورت گیرد. الیاس گل‌محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی خدمات رسانی بیمارستان صحرایی شهید محلاتی سپاه در تبریز، […]

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه پزشکان در طرح تکمیلی غربالگری مشارکت می‌کنند، گفت: ۱۰۰ گروه پزشکی برای ۱۶۰۰ پایگاه سازماندهی شده است تا غربالگری به صورت تخصصی در استان صورت گیرد.

الیاس گل‌محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آمادگی خدمات رسانی بیمارستان صحرایی شهید محلاتی سپاه در تبریز، برای موج‌های مختلف شیوع کرونا، اظهار کرد: این بیمارستان صحرایی در ۱۰ ماه گذشته در شهرهای مهاباد و بابلسر مستقر شد و خدمات ارزشمندی را در این شهرهای فوق قرمز کرونایی ارائه داد.

وی با بیان اینکه اعزام و استقرار بیمارستان صحرایی سپاه در مناطق حاد کرونایی بر اساس اعلام نیاز شهرها جزو برنامه‌هاست، افزود: اگر مردم مراعات نکنند، موج‌های بعدی کرونا در پیش است که تجهیزات مورد نیاز و آمادگی لازم در بهداشت و درمان نیروی زمینی سپاه وجود دارد.

وی، از اعزام و استقرار پزشکان بسیجی در مناطق محروم استان خبر داد و افزود: این پزشکان بسیجی، بیمار را رصد و راهنمایی می‌کنند و تا اتمام درمان کامل، پیگیری خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایسنا