فعالیت ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی در جلفا
فعالیت ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی در جلفا

مدیر جهاد کشاورزی جلفا از فعالیت ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی در این شهرستان خبر داد. رضا عباسی در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهیان سردآبی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان وجود دارد که با ماهی دار کردن مزارع پرورش ماهی، میزان ۴۰۲ تن تولید آبزیان حاصل […]

مدیر جهاد کشاورزی جلفا از فعالیت ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی در این شهرستان خبر داد.

رضا عباسی در حاشیه بازدید از مزارع پرورش ماهیان سردآبی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: اکنون ۲۱ واحد پرورش ماهیان سردآبی در شهرستان وجود دارد که با ماهی دار کردن مزارع پرورش ماهی، میزان ۴۰۲ تن تولید آبزیان حاصل شده است.

وی با اشاره به احداث مجتمع ۷۲ واحدی مزرعه‌ی پرورش ماهیان سردآبی در قالب یک شرکت، افزود: با بهره برداری از این واحدها مجموع تولیدات شهرستان به ۱۸۵۰ تن افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: شهرستان جلفا به دلیل وجود رودخانه دائمی و پر آب ارس و هم‌چنین اقلیم مطلوب، از پتانسیل بالایی در امر پرورش ماهیان سردآبی برخوردار بوده و ماهیان تولیدی در این مزارع از بالاترین کیفیت در سطح استان برخوردار هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جلفا گفت: این شهرستان علاوه بر تولید گوشت ماهی ظرفیت تولید یک میلیون قطعه بچه ماهی قزل آلا را نیز دارد که علاوه بر تامین نیاز شهرستان، مازاد آن به بقیه شهرهای استان ارسال می‌شود.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا