فرماندار: ۳۰ درصد اعتبارات سال گذشته شهرستان هشترود جذب شد
فرماندار: ۳۰ درصد اعتبارات سال گذشته شهرستان هشترود جذب شد

فرماندار هشترود با تاکید بر لزوم تلاش نهادهای مستقر در شهرستان برای جذب حداکثری اعتبارات امسال گفت: پارسال تنها ۳۰ درصد اعتبارات جذب شد.

به گزارش نهال امید، امین امینیان در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان هشترود افزود: مجموع اعتبارات سال جاری شهرستان از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و توازن منطقه‌ای ۲۷۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال است.

وی اظهار کرد: اعتبارات امسال بر اساس طرح های مستمر و تعمیر و تجهیز دستگاه های شهرستان، پروژه های اولویت دار و قابل بهره برداری و همچنین پروژه های نیمه تمام توزیع شده است.

امینیان با اشاره به شرایط ناشی از تحریم‌های اقتصادی از یکسو و بسته‌های حمایتی و جبران مصائب و خسارت‌های مالی دولت به واحدهای آسیب دیده از این بیماری، اظهار داشت: در سال جاری از حیث پروژه‌های عمرانی و دیگر طرح‌های اجرایی دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال‌های گذشته سال سختی در پیش رو داریم. 

فرماندار هشترود افزود: متاسفانه امسال هم اعتبارات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است. 

وی با بیان اینکه امسال ۹ پروژه اولویت دار برای شهرستان با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال تعریف شده است، گفت : احداث پست ۶۳ کیلو ولت پایاب سد سهند با ۲۵ میلیارد ریال , طرح آبرسانی نظرکهریزی با ۴۰ میلیارد ریال و اجرای چند طرح هادی و خیابان کشی برای شهرک صنعتی از مهمترین این طرح هاست.

شهرستان هشترود با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری جنوب آذربایجان شرقی واقع شده است.

  • منبع خبر : ایرنا