فرماندار هشترود تاکید کرد؛ ضرورت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان هشترود
فرماندار هشترود تاکید کرد؛ ضرورت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان هشترود

هشترود- فرماندار هشترود بر ضرورت تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان هشترود تاکید کرد.

به گزارش نهال امید، امین امینیان امروز در اولین جلسه کارگروه گردشگری شهرستان هشترود گفت: گردشگری در تمام زمینه‌ها در پیشرفت یک شهرستان حرف اول را می‌زند.

فرماندار هشترود ادامه داد: گردشگری باعث تحول اقتصاد کشورها است و در مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز تأثیر گذار بوده و اهمیت گردشگری در زمینه خدمات چشمگیر است.

وی متذکر شد: نیاز امروز شهرستان هشترود ایجاب می‌کند که به گردشگری نگاه ویژه ای داشته باشیم. امید است که مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان در این باره کمک حال مردم و گردشگران باشند.

امینیان تصریح کرد: با سرمایه گذاری توسط دولت و همچنین سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در اماکن باستانی ازجمله قلعه ضحاک می‌توان در جهت جذب گردشگران گام‌های خوبی برداشت که می‌توان به ایجاد پل معلق در مسیر قلعه ضحاک که هم در بهار و تابستان وهم در پاییز و زمستان جلوه‌های ویژه ای از طبیعت بکر این منطقه به گردشگران نشان می‌دهد، اشاره کرد.

امینیان در مورد برگزار نشدن جشنواره ماهی گیری با قلاب به علت کرونا گفت: امسال به خاطر ویروس کرونا نتوانستیم این جشنواره را برگزار کنیم ولی از مسئولین استانی، میراث فرهنگی و گردشگری درخواست دارم که این جشنواره را در تاریخ خود ثبت کنند و همچنین جشنواره سیب و گندم هم در تقویم سالانه اضافه شود چراکه سیب و گندم این منطقه هم از لحاظ کیفیت وهم از لحاظ کمیت درجه یک است.

فرماندار هشترود در ادامه به سدهای موجود در شهرستان هشترود اشاره کرد و گفت: می‌توانیم با واگذاری این سدها به بخش خصوصی زمینه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این سدها و جذب گردشگر را فراهم کنیم.

  • منبع خبر : مهر