فرماندار هشترود: بهورزان سربازان خط مقدم بهداشت و سلامت هستند
فرماندار هشترود: بهورزان سربازان خط مقدم بهداشت و سلامت هستند

فرماندار هشترود با بیان اینکه بهورزان با شوق و ذوق به روستائیان به صورت شبانه روز خدمت می کنند، گفت: آنان سربازان خط مقدم نظام بهداشتی و سلامت هستند.

به گزارش نهال امید، امین امینیان روز پنجشنبه در جریان بازدید از نحوه ارائه خدمات بهداشتی بهورزان در روستای اکیزگنبدی با بیان اینکه مسئولیت خطیر بهورزان در ایجاد محیط بهداشتی و سالم حایز اهمیت است، افزود: آموزش، مهارت آموزی و مسلط شدن به علم روز در حیطه کاری از مهمترین اولویت هایی است که بایستی بهورزان به آن توجه کنند.
وی با بیان اینکه تمامی بهورزان مسئول سلامت منطقه تحت پوشش خود هستند و در این راستا باید تمامی اقدامات و عملکرد خود را به‌صورت منظم انجام دهند، اظهار داشت: خدمات بهورزان در خانه های بهداشت نشانه خدمت خالصانه آنان برای ترویج و گسترش فرهنگ مبارزه با بیماری ها و پیشگیری است و تلاش شبانه روزی آنان در ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه و شهرستان ستودنی است .
امینیان استفاده از مشارکت مردم در شادی و نشاط اجتماعی و همچنین ارتقای سلامت جامعه را بسیار تاثیر گذار بیان کرد.
وی گفت: ایجاد امنیت، سلامت و آموزش سه رویکرد و هدف دولت در جامعه بوده و در این راستا به ویژه در حوزه سلامت گامهای موثر و خدمات قابل توجهی در سطح شهر و روستاهای هشترود برداشته شده است و بایستی قدردان تلاش خدمتگزاران عرصه بهداشت و درمان شد .
وی با بیان اینکه پوشش نامناسب اینترنت در برخی روستاهای شهرستان باعث شده آمار بهورزان بروز و در دسترس نباشد، گفت: تا یکسال آینده در ۱۸ روستای شهرستان به خصوص در منطقه سهند آباد و صعب العبور شهرستان دکل های همراه اول و پوشش اینترنت با هزینه ۳۶ میلیارد تومان نصب خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا