فرماندار مراغه: مردم از برگزاری تجمعات و مراسمات خودداری کنند
فرماندار مراغه: مردم از برگزاری تجمعات و مراسمات خودداری کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان از نظر شیوع کرونا همچنان قرمز است، گفت: مردم در این شرایط کرونایی سلامتی خود را اولویت خود قرار داده و از برگزاری تجمعات و مراسمات خودداری کنند.

به گزارش نهال امید، سید علی موسوی حسینی اظهار داشت: برگزاری مراسم عروسی، تشیع جنازه و ترحیم در این شرایط بسیار خطرناک بوده و موجب افزایش آمار کرونا در شهرستان می شود.
وی گفت: متاسفانه روزانه شاهد فوت تعدادی از همشهریان هستیم و ابتلا به بیماری کرونا و میزان بستری شدگان روز به روز در حال افزایش است.
وی افزود: اصناف نیز موظف به اجرای تمامی پروتکل های ابلاغی هستند و تیم ها و دستگاه های نظارتی با متخلفان باید براساس قانون برخورد کنند.
فرماندار مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بهترین داروی کرونا تاکنون است و مردم به خاطر سلامتی خود و اطرافیان موارد را رعایت و حتما از ماسک استفاده کنند.
موسوی حسینی به نامه ارسالی از سوی ستاد استانی و ملی کرونا اشاره کرد و گفت: طبق آخرین نامه، برگزاری هرگونه همایش، سمینار و گردهمایی حضوری تا رسیدن به شرایط کاهش شیوع و ابتلا به این بیماری ممنوع بوده و در صورت ضرورت، جلسات با استفاده از امکانات الکترونیکی و به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار می شود.
وی گفت: همچنین صیانت از سلامت همکاران و جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری باید مورد توجه جدی دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است

  • منبع خبر : ایرنا