فرماندار تبریز: شهروندان به اخبار صفحات مجازی فاقد مجوز استناد نکنند
فرماندار تبریز: شهروندان به اخبار صفحات مجازی فاقد مجوز استناد نکنند

فرماندار تبریز با تاکید بر برخورد با صفحات مجازی که با جعل عنوان رسانه جوسازی می‌کنند از شهروندان خواست تا به اخبار صفحات مجازی فاقد مجوز استناد نکنند. بهروز مهدوی روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: برخی افراد با جعل عنوان یک رسانه همگام با رسانه‌های معاند در حال تشویش اذهان عمومی علیه حاکمیت […]

فرماندار تبریز با تاکید بر برخورد با صفحات مجازی که با جعل عنوان رسانه جوسازی می‌کنند از شهروندان خواست تا به اخبار صفحات مجازی فاقد مجوز استناد نکنند.

بهروز مهدوی روز چهارشنبه در گفت وگویی اظهار کرد: برخی افراد با جعل عنوان یک رسانه همگام با رسانه‌های معاند در حال تشویش اذهان عمومی علیه حاکمیت و نظام هستند.

وی افزود: مدتی است چند نفر که خود را اصحاب رسانه و خبرنگار معرفی می‌کنند، با راه اندازی صفحه اینستاگرامی، خود را به دروغ به عنوان رسانه به شهروندان معرفی کرده و سعی در ایجاد جای پای برای خود هستند.

فرماندار تبریز گفت: در حالی که برابر استعلام انجام شده از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی این صفحه فاقد مجوز بوده و توسط یک فرد فاقد صلاحیت مدیریت می شود.

مهدوی خاطرنشان کرد: پلیس فتا با صفحات مجازی غیرمجاز و غیرقانونی که نشر اکاذیب نموده و نگرانی و بی‌اعتمادی را در بین مردم ایجاد می‌کنند، برخورد می کند.

وی ضمن تشکر از رسانه‌های جمعی دارای مجوز و روشنگر، گفت: همکاری متقابل ارگان‌های اجرایی و رسانه‌ها در جهت روشنگری و شفافیت همیشه به نحو احسن انجام شده است؛ ولی هیچ مسئولی با افرادی که عنوان رسانه را جعل نموده و مجرم هستند و ادبیات رسانه‌های بیگانه را بازتولید می‌کنند، حق مصاحبه ندارد.

  • منبع خبر : ایرنا