فرماندار بستان‌آباد: با ناقضان محدودیت‌های کرونایی برخورد می‌شود
فرماندار بستان‌آباد: با ناقضان محدودیت‌های کرونایی برخورد می‌شود

 فرماندار بستان آباد با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد گفت: با ناقضان دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برخورد می‌شود. یدالله اللهیاری افزود: از اول آذرماه استقرار اکیب های کنترل در مبادی ورودی این شهرستان مستقر خواهد شد و دستورالعمل های ابلاغی مو به مو اجرا خواهد شد. وی به وضعیت کرونایی […]

 فرماندار بستان آباد با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد گفت: با ناقضان دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برخورد می‌شود.

یدالله اللهیاری افزود: از اول آذرماه استقرار اکیب های کنترل در مبادی ورودی این شهرستان مستقر خواهد شد و دستورالعمل های ابلاغی مو به مو اجرا خواهد شد.

وی به وضعیت کرونایی شهرستان اشاره کرد و افزود: این وضعیت به این معنی نیست که شهرستان از لحاظ بیماری در نقطه خوبی قرار دارد بلکه با توجه به وضعیت شهرستان های همسایه و عدم رعایت دستورات بهداشتی، هر لحظه امکان قرمز شدن وضعیت شهرستان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه تمامی اصناف در شهرستان به غیر از گروه های یک و ۲ که بخش خدمات و کالاهای ضروری را شامل می شود سایر گروه ها تا ۱۵ آذرماه تعطیل است.

ریس ستاد کرونای شهرستان بستان آباد با بیان اینکه ورود خودروهای غیر بومی و خروج خودروهای بومی ممنوع می باشد افزود: تردد خودروهای غیر بومی از آزاد راه و کمربندی بلامانع است.

اللهیاری حفظ سلامت مردم را اولویت اصلی عنوان کرد و گفت: در این مدت با هرگونه تجمع و برگزاری مراسم مذهبی و عروسی به شدت برخورد قانونی صورت می گیرد.

  • منبع خبر : ایرنا