فاز اول پارک سلامت در اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود
فاز اول پارک سلامت در اردیبهشت ۹۹ افتتاح می‌شود

شهردار تبریز گفت: برنامه ریزی مدیریت شهری توسعه پارک‌های محله‌ای در سال ۹۹ است که در این راستا تلاش می کنیم فاز اول پارک سلامت را اردیبهشت سال آینده افتتاح و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

به گزارش نهال امید، ایرج شهین باهر عصر دیروز در بازدید از روند اجرایی ساخت پارک سلامت با اعلام مطلب فوق افزود: فاز دوم و سوم پارک سلامت نیز همزمان در دستور کار شهرداری تبریز قرار داشته و افزون بر آن، تملک خانه‌های تاریخی همجوار با این پارک (همچون خانه تاریخی کلانتر) و الحاق آنها به مجموعه پارک سلامت، موجب توسعه فضای سبز منطقه به مساحت ۳.۵ هکتار و افزایش سرانه فضای سبز شهری تبریز می شود.

او با اشاره به تملک باغات تبریز در سال ۹۹ نیز اظهار داشت: تلاش مجموعه شهرداری تبریز در سال ۹۹ توسعه فضای سبز پایدار شهری و افزایش سرانه فضای سبز است که تلاش داریم این مهم را با تملک باغات سطح شهر به انجام رسانیم.

او در ادامه یادآور شد: تلاش داریم با توسعه فضای سبز شهری تبریز، هم در بحث پیشگیری از آلودگی هوا و هم در بحث ایجاد فضاهای مطلوب و مناسب برای گذران اوقات فراغت، گام‌های اساسی برداریم.

شهردار تبریز، در پایان صحبتهای خود، خزانه‌ گل و گیاه شهرداری را عاملی برای ارتقاء کیفیت فضای سبز شهری معرفی کرده و  تأکید کرد: تولیدات گل و گیاه شهرداری تبریز در تمامی مناطق در دستور کار قرار گرفته است که علاوه بر کاهش هزینه‌های شهرداری، با کیفیت بالایی تولید می‌شوند که اثرات ماندگاری زیادی نیز دارند.

  • منبع خبر : شهریار